Såg nu att dom heter knivventil! Tack! :)
 
Ja, hittills har det fungerat bra med rören. Dom är från Biltema och knivventilerna köpte jag från Dammbutiken.se, dom har en fysisk butik i min närmaste stad Sundsvall. Valterra är fabrikatet på dom. Har två till liggande som ska monteras på ett annat ställe. Enkelt att montera också, gör rent rör och ventil och limma ihop.
 
  • Gilla
snajgel
  • Laddar…
Ja, ombyggnationen fortskrider. Har fyllt på väggarna med mera french cleats och fått kap o gersågen på plats.
Kap- och geringssåg från Bosch uppsatt på en arbetsbänk i en verkstad med träväggar och spånsugaranslutning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Eftersom jag också plockat ner alla tvingar från väggen, så ser hela långa bänken ut som centrala Beirut just nu. Har plockat o sorterat från bänken idag och det märks nästan inte. Varför blir det alltid så här?..Grejor överallt och det enda man lyckas åstadkomma är att flytta grejor runt runt hela tiden. Kanske man skulle ha en mellandagsloppis?:D Ibland tror jag det vore enda räddningen..
 
Börjar så smått att få ordning i garaget nu, efter att ha fått upp lite saker från bänken och upp på väggen. Framför allt så börjar jag kunna se vart sakerna finns och slipper springa runt och leta. Det går åt rätt håll nu känns det som.
Organiserat garage med verktyg upphängda på väggen och en geringssåg på arbetsbänken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Välordnat garage med verktyg upphängda på väggen ovanför arbetsbänkar och olika byggmaterial och utrustning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Organiserat garage med verktyg upphängda på vägg över arbetsbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Rickard.lj och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.