Kanske jag är lite extra grinig idag, men istället för att det skall komma en massa påhittade frågor som besvaras under Fråga Experten kanske Experterna kunde skriva i Wikin istället och lämna forumet öppet för riktiga medlemmar med riktiga frågor?
 
Det finns inga påhittade frågor och de skriver inte i forumet?
 
Fråga experten publiceras på de redaktionella sidorna, men tekniskt svarar experten i vBulletins programvara (som sedan visas i Drupal utåt). Ett problem med denna tekniska lösning är att när experten svarar så kan man se hans svar i vBulletin om han/hon har skrivit svaret bland de senaste 30 inläggen i forumet. Det är därför du kan se det ibland. Tyvärr har vi inte kommit på något sätt att exkludera expertens svar från sökningen "Senaste inläggen".
 
När 90% av frågorna till elexperten idag kommer från overifierade medlemmar ser det ganska konstruerat ut i mitt tycke.
 
Marlene Eskilsson skrev:
Fråga experten publiceras på de redaktionella sidorna, men tekniskt svarar experten i vBulletins programvara (som sedan visas i Drupal utåt). Ett problem med denna tekniska lösning är att när experten svarar så kan man se hans svar i vBulletin om han/hon har skrivit svaret bland de senaste 30 inläggen i forumet. Det är därför du kan se det ibland. Tyvärr har vi inte kommit på något sätt att exkludera expertens svar från sökningen "Senaste inläggen".

Aha, det förklarar varför jag såg svar från någon i kategorin "produkttillverkare" utan att kunna hitta dessa inlägg på annat sätt. Det var någon som svarade på frågor om badkar. Hur hittar man den infon?

Mycke_nu: ja du är lite grinig nu faktiskt. Fokusera på WHS-tråden nu istället....;)
 
Man kan ställa frågor anonymt till experten, dvs utan att vara registrerad, det är därför du tycker att det ser konstigt ut.
 
MathiasS skrev:
Mycke_nu: ja du är lite grinig nu faktiskt. Fokusera på WHS-tråden nu istället....;)
Får skylla på jetlag. Och att jag sitter inne och jobbar (borde jobba) när det är 22 grader varmt ute..
 
Jag hittade en felinställning som nu är åtgärdad. Säg till om problemet dyker upp igen. Det är möjligt att de inlägg som redan skapats inte automatiskt försvinner i listan över Senaste inlägg, men nyskapade svar från experten ska inte längre dyka upp där.
 
Jasså, du kunde helt plötsligt? :rolleyes:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.