MathiasS skrev:
Nu börjar jag osökt fundera på vem som blir först med att göra ett torrdass av en systainer? Toarullen är ju lätt att placera kan man se på bilden. Måste vara perfekt att ha med sig när man är ute på jobb!

Dåligt att Festool att dom inte har detta som orginaltillbehör.
Det vore väl inte förenligt med deras varumärkes profil, dom gör väl inte "skit" verktyg ;)

Ursäkta O.T men jag kunde inte låta bli, ;);)
 
Med tanke på verktygsarsenalen de flesta verkar ha här är det ju lite intressant att det överväga att köpa denna anordning.....

Borde ju gå ganska snabbt att svänga ihop själv.

Då kan man ju dessutom se till att få en avrivningslist på pappersrullehållaren för enhandmanövrering

Men den kanske är riktigt billig?
 
bengtn skrev:
Jac: Inte bara pappersrulle, du får plats för termos och ballerinakex också!
/B
OT... Notera att efter flera misslyckade produktutvecklingsförsök så har nu "Ballerinafabriken" kommit ut med en utsökt lite rackare som heter "Ballerina Kladdkaka" (o nej...man behöver inte doppa den....) :p:p:p

Formässigt så passar den fortfarande i ovanstående systainerlösning, dock måste man nu i framtiden reservera 2 hål för Ballerina... Både orginal och kladdkaka.:wow:


d^_^bd^_^bd^_^b
 
Hehehe, liksom ha en hel sådan låda med Ballerina, termos och hushållspapper inför fikat.

Jag kände att jag var på rätt väg tidigare i tråden men nu börjar jag mer och mer ramla åt att det blir någon form av hemmabygge (igen...).
 
Har inte alla hantverkare fika och lunch i systainers. Lite jobbig att få in i micrin bara. Men det finns kanske också inbyggt. Bara i med Plug-it kontakten så är makaronerna varma i ett nafs.
 
Finns ju små Systainers...
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.