Du är verkligen inte tjatig! Väldigt tacksam att du/ni tar er tiden att hjälpa mig. Ni får ursäkta jag är inte så kunnig på allt det här.
 
Jag antar ar du har koll på detta då du använder utrustningen, men men här kommer lite basic....

Tryck Main på fjärrkontrollen, slå av förstärkaren. Håll in Z2-knappen till lampan på fjärkontrollen lyser blinkar och slå på. Nu borde enbart zone 2 vara igång. välj något du vet funkar Kan t.ex. vara CD eller tuner.

Jag tror man kan välja i menyerna någonstans om t.ex. spotify ska spelas i Main eller Zone2, och då måste man börja i den zonen. Så har du valt Main kan du inte börja spela spotify i zone2 utan måste först slå på Main starta spotify och sen zone 2 och starta där, sen slå av Main.... omständigt men funkar...

Dessutom funkar inte alla ljudkällor i Zone två som någon nämnt t.ex. HDMI funkar inte.
 
Redigerat:
Jag kör via mobilen blåtand om det är det du menar?
 
Tror BT funkar både på Main och Zone 2. Funkar det i Main? Har det funkar innan?
 
tommib
Med signalkälla menas den ingång på recievern som du vill ska skickas ut på Zon2.
Jag skulle prova med något annat än just BT, t.ex. CD eller tuner som Barnrikehuset föreslår. Gör som han säger i ovanstående post för att starta med bara Zon 2. Sen väljer du ingång med ingångsväljaren (det borde funka nu, när recievern är i Zon2-läge). Kolla om du får ljud då.
 
Det funkar!!!! Fan va grym du är!! Tack så jävla mkt!!!!!! Tack alla ni som har försökt hjälpa! Barneikehuset❤️❤️❤️ Du är grym
 
  • Gilla
Barnrikehuset
  • Laddar…
Du med tommib❤️❤️❤️
 
  • Gilla
tommib
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.