Prydligt värre, snyggt jobbat!
 
  • Gilla
Kristofferm
  • Laddar…
Har rätat upp golvåsarna genom att skruva 45x170 på ena sidan. Då balken redan var invägd och klar var det bara att fästa reglarna i höjd med balken, väga in med passet och dubbelkolla ute i kanten med dom andra reglarna innan allt skruvdes fast ordentligt. Enligt passet är jag inom 1mm på 2 meter över hela ytan, OCD:n jublar.

Skruvade med 6x120 skruv med ca 45cm mellanrum. De flesta golvåsarna var rätt skruvade men genom att sätta skruven så att den träffar åsen nära där regeln ligger emot gick det fint att fästa dom ändå. Har en aningen galen plan för att stadga upp det ytterligare samtidigt som jag fixar att cc måttet är mer än 600. Återkommer mer lite bilder när jag kommit vidare.
 
  • Upprättade golvåsar förstärkta med nya reglar i ett pågående byggprojekt, kablar och elinstallation synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Golvåsar förstärkta med nya reglar och elinstallationer synliga på ett renoveringsprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
sunnis
Bästa är ju att skruvlimma så att balkarna blir förstärkta som en enda homogen träbalk. Men snyggt i alla fall! Det kommer garanterat bli stumt.
 
  • Gilla
Kristofferm
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.