Haha! Ja, Hammern är ju förstås inget fel på heller, den har ju allt man önskar sig, så det är väl egentligen utrymmet som jag suktar mest efter, precis som Bengtn skriver.... :)
 
Gruvberget skrev:
Haha! Ja, Hammern är ju förstås inget fel på heller, den har ju allt man önskar sig, så det är väl egentligen utrymmet som jag suktar mest efter, precis som Bengtn skriver.... :)
Vissa av oss är avundsjuka på både utrymmet och sågen. Suck.

Men jag kan tillägga att ända sedan jag la mig till med ett extra breddningsbord till min CMS har jag varit oerhört nöjd med det tillägget, det var ett rejält lyft.

--- Mats ---
 
Grattis! Leker med K 975 P och den är kanon, digital också så man slipper veva :)

Berätta vad du tycker om den sen när du kommit över glädjetårarna... Bästa serien...
 
Vad är det för skillnad på K975 P och K915 P?
Jag ser att Felder bara har 975 i sortimentet nu, är 915 föregångaren? De verkar ju vara identiska?
 
975 har digitalt anhåll och en släde på 3,5 meter ungefär... stoooooor maskin.

Notfräs och allt digitalt och dyyyr.d^_^b
 
Du får nog förstärka dörrarna lite, tänk om nån snor henne..
 
Du får nog förstärka dörrarna lite, tänk om nån snor henne..
Nja, inte så lätt att flytta på 750kg.
915 finns kvar i ordinarie sortiment, det är som sagt lite utrustnings skillnad. Samma stomme och släde (finns i alla olika storlekar att välja, min är 2,5)

Jag får återkomma med lite bilder och ev en video när jag fått klart i verkstan, just nu måste golvet flytspacklas och lite innertak sättas, sen lite fler investeringar. hoppas vara helt körklar till sommaren.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.