Ett vettigt verktygspaket som jag kan bygga vidare på skulle inte vara fel inför nästa års byggen.

Ingen aning vad jag ska leta efter egentligen. Troligtvis vilket 18V bortslöst paket som helst från Bosch (blå) eller Makita. Kanske även kan tänka mig Ryobi om det är riktigt bra deal.
 
Då Jula inte hade 50% på Bahco i år sket sig traditionella black friday inköpet av 1st fil. Det är det enda jag brukar handla denna dag så känns lite tomt.
 
  • Ledsen
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Q
Bättre reor och kampanjer i butikerna andra veckor än nu på black friday, tycker jag. Hade en lista på 6 st batteriverktyg som vara av intresse och tänkte att en eller två av dessa skulle vara reade, men icke...
 
  • Gilla
Nilstyko
  • Laddar…
Ville gärna köpa en till USB-adapter med led ljus på Jula rea. Köpte en förra året på black friday och skulle gärna skaffa en till. Tycker nog priset är ganska ok utan rea. Led lampan är riktigt bra. Men vill inte köpa saker till full pris. :seenoevil:

Men jag köpte i alla fall en ger såg sheppach och en meec 24 l kompressor. Får hoppas jag är lika nöjd.

https://www.jula.se/catalog/verktyg...tyg/tillbehor/usb-adapter-for-batteri-012172/
 
Ola C Ola C skrev:
Då Jula inte hade 50% på Bahco i år sket sig traditionella black friday inköpet av 1st fil. Det är det enda jag brukar handla denna dag så känns lite tomt.
Julas BF sög, och ja även dom som säljer Gnosjö element. :rolleyes:
 
  • Gilla
andy999
  • Laddar…
Ja det var inte som tidigare år. :)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
M
Finns väl ingen som helst anledning att ha rea när det största problemet är att få fram varor så man har något att sälja.
 
  • Gilla
whak
  • Laddar…
M mnils skrev:
Finns väl ingen som helst anledning att ha rea när det största problemet är att få fram varor så man har något att sälja.
Man med tummen upp på en scen med text som kritiserar Black Friday för brist på varulager och irrelevanta reor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
fremax och 2 till
  • Laddar…
Min förhoppning på den här black friday är att det är den sista jag behöver genomlida.

Tror aldrig jag tagit bort så många reklam-sms och - mail på en vecka i mitt liv hittills...
 
  • Gilla
RoAd och 6 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Min förhoppning på den här black friday är att det är den sista jag behöver genomlida.

Tror aldrig jag tagit bort så många reklam-sms och - mail på en vecka i mitt liv hittills...
Utan några superfynd dessutom. :(
 
Rickard.
Reklambild för iRacing Black Friday-försäljning och en uppmaning att återaktivera ett utgånget konto.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


:geek:
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Min förhoppning som tyvärr grusades var att folk skulle sluta att låta sig luras att köpa en massa skräp.
 
  • Gilla
kristofo och 1 till
  • Laddar…
J JFreemountain skrev:
Någon som sprungit över bra priser på fönster?

Har bevakat skånska ett tag och såg till min ”förvåning” att black week priset om att ta 3 betala för 2 blir samma totalpris som innan då de ständigt har typ 30% på sina fönster… skräll!
Haft lite koll på fönster jag med men inte hittat något som skiljer från tidigare ständig rea. Känns verkligen som att fönsterbranschen är som butikerna som säljer persiska mattor, ständigt 50 % rabatt och utförsäljning. Däremot så reade bauhaus ut en väska med karmskruv från Essve, en tusenlapp istället för 3500. Men det originalpriset känns också som ett hittepå-pris..
 
  • Gilla
JFree
  • Laddar…
Får hålla med om att årets BF har varit ganska mager. Jag lyckades dock till slut få tag på en Vortex 3x magnifier och en Olight odin att kitta bössan med, vilket var mycket välkommet. Sparade en tusenlapp ungefär.
Mycket trevligt, då det var saker jag ändå har tittat på ett tag nu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.