Janus82 Janus82 skrev:
Jag vet faktiskt inte. Mina föräldrar har en liten P6-tub till toaletten och jag har förstått det som att den räcker länge. Det är nog bättre att du kollar vad tillverkarna säger än att jag gissar vilt för jag har ingen riktig koll.
Tack. Jag tänkte en pc10. Ska hålla några veckor om året i fjällstugan. Men då drar den nästan samma som min gasoldrivna kylbox. Pc10 i 30dagar
 
wildeside
Bara att räkna ut drar ca 125gr gas per förbränning, hur ofta ni springer på huset vet ni nog bäst själva.
Ta 0,125 gånger besök så får du svaret antal kilo som går åt till toaletten.
Svårare en så är det inte!
 
  • Gilla
Blackcabin
  • Laddar…
wildeside wildeside skrev:
Ta 0,125 gånger besök så får du svaret antal kilo som går åt till toaletten.
Så med andra ord 20 dagar på en PC10 om man är fyra pers som gör varsin tvåa per dygn, eller räknar jag fel?
 
  • Gilla
Blackcabin
  • Laddar…
wildeside
Alfredo Alfredo skrev:
Så med andra ord 20 dagar på en PC10 om man är fyra pers som gör varsin tvåa per dygn, eller räknar jag fel?
Japp, det är den teoretiska åtgången av gas. 2 st pc10 borde täcka behovet med lite marginal.
 
  • Gilla
Blackcabin
  • Laddar…
wildeside wildeside skrev:
Bara att räkna ut drar ca 125gr gas per förbränning, hur ofta ni springer på huset vet ni nog bäst själva.
Ta 0,125 gånger besök så får du svaret antal kilo som går åt till toaletten.
Svårare en så är det inte!
Jag hade ingen aning om vad den drog. Men är det 125gr så hajar jag uträkningen! Tack :cool:
 
wildeside
Jag hadde heller ingen aning, men va nyfiken så jag googla upp manualen.
Idag har jag för mycket tid eftersom jag har för lite som jag orkar ta tag i:crysmile:
 
  • Gilla
Blackcabin
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.