S Stefan61 skrev:
Det är möjligt, jag har inte jämfört. Man får bedöma hur mycket "vattentoakänslan" är värd i kronor! :)
Den känslan får du betala i minskad förbränning!
Ju torrare desto effektivare förbränning dvs som att lägga i våt ved i brasan ;)
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
Hej igen, Bajsgrillare! Har det kommit fram några nya tips och trix sedan senast? Vi ska ta ett krafttag till våren och göra rent våra toaletter och kanske byta till rostfria fläkthjul. Nya skålar blir det också.
Någon som har något nytt i ärendet?
//Stefan Ahlgren, Östersund
 
  • Gilla
NisseGurraMange
  • Laddar…
Inte mycket nytt att rapportera från mitt håll. Men noterar att jag startade tråden 2014 och vår toa tuffar på än idag (y)
 
  • Gilla
NisseGurraMange och 1 till
  • Laddar…
Inget nytt här, även vår tuffar på och har skrivit alla mina erfarenheter kvarstår.
Det har däremot kommit några nya varumärken inom förbränningstoaletter som verkar bra. Skulle inte köpa en Incinolet som vår andra förbränningstoalett. Har faktiskt redan investerat i en annan som står och väntar redan...
 
D Dublin skrev:
Lite irriterande att de håller så hårt på sina återförsäljare, både toan och reservdelarna är betydligt billigare i USA, men jag har inte hittat någon som velat skicka utanför staterna.
Kollega har vänner i staterna som köper och skickar vidare reservdelar till honom.
 
  • Gilla
NisseGurraMange
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.