Kan tillägga att jag körhttp://www.wopsa.se som webbhotell och är mycket nöjd, de har både linux och windows stöd, och därmed både mysql samt mssql och vettiga priser med trevlig personal :)

Nu kan jag iof vara lite partisk iom att jag arbetar på bolaget som äger wopsa, men har tidigare utvecklat webbtjänster och dylikt och varit nöjd med dem.
 
Nu vet jag inte hur händig trådskaparen är med datorer, men ett alternativ man också bör överväga (om man har en OK anslutning) är att ha sin egen server hemma, på sin egen uppkoppling. Administration och driftsäkerhet blir så mycket enklare när man kan fixa allt själv. Det kräver dock att man har en uppkoppling som klarar trafiken och att man har fast IP eller åtminstone "halvfast" (tex BBB har så att om man startar om datorn så får den samma IP som förra gången om det gått mindre än en viss tid (tror det var en vecka).

Jag kör själv siter så, och det har funkat bra. Inga högtrafiksiter, bara forum och bloggar, men ändå.
 
Kör du hos Loopia så kan man köra med vanlig dynDNS uppdatering så då klarar man sig även på rätt rörliga IP-nät.
Sen är även jag tokig? nog att köra hemma
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.