P
N Nicklas Wahlström skrev:
Har också funderat på det och det är möjligt. Men då ”buktar” en del av väggen ut. Känns som att det skulle bli lite för iögonfallande i mindre positiv bemärkelse. Eller vad tror du?
Behöver en bild som visar mer av rummet för att bedöma det.
Knivblocket är också en bra idé
 
Sen uppdatering! Det blev ett knivblock :) ska försöka komma ihåg att ladda upp bild när jag har möjlighet. Tusen tack för all hjälp!
 
  • Gilla
Porsibygg och 2 till
  • Laddar…
Spännande å få se resultatet..
 
Mazen Mazen skrev:
Spännande å få se resultatet..
Sådär blev det! Som amatör blev jag nöjd även om det blev rester av vitt silikon som jag fick ta bort i panik mellan stället och träbänken samt att färgen blev ojämn. Tusen tack igen speciellt till dig Mazen men även till övriga som bidragit.
 
  • Knivställ monterat på väggen ovanför en träbänk med ojämn färg och rester av vitt silikon.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Dowser4711 och 9 till
  • Laddar…
N Nicklas Wahlström skrev:
Sådär blev det! Som amatör blev jag nöjd även om det blev rester av vitt silikon som jag fick ta bort i panik mellan stället och träbänken samt att färgen blev ojämn. Tusen tack igen speciellt till dig Mazen men även till övriga som bidragit.
Snyggt 👍
 
  • Gilla
Spartryck
  • Laddar…
N Nicklas Wahlström skrev:
Haha! Regel nummer ett som amatörfixare är att aldrig inse att man är just en amatör.

Ja. Tror det får bli en förlängning av skivan alternativt en liten upphöjning/klack i samma färg som väggen.

Finns fler idéer tar jag tacksamt emot.
Erfarna mäter två gånger innan de sågar. 😉
 
G Göran Stjernberg skrev:
Erfarna mäter två gånger innan de sågar. 😉
Japp, läxan är lärd 😂
 
D
Kul att se att man gör det bästa av situationen istället för att anmäla det som ett dolt fel 😂👍
 
  • Gilla
  • Haha
Nicklas Wahlström och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.