Knappast outlet hos Järnia Outlet, när priserna är samma som i andra butiker.
OK att de sänker en del varor och skriver med stora siffror 70%, men tittar man på det som ligger i hyllorna, är det inte överlag något fyndande att handla där. Därför fungerade det inte.
 
Det var väntat, dit gick jag för att kunna andas under julruschen enda stället där det inte var fullt med folk;)
 
  • Haha
  • Gilla
tompaah7503 och 2 till
  • Laddar…
thomas33 thomas33 skrev:
Knappast outlet hos Järnia Outlet, när priserna är samma som i andra butiker.
OK att de sänker en del varor och skriver med stora siffror 70%, men tittar man på det som ligger i hyllorna, är det inte överlag något fyndande att handla där. Därför fungerade det inte.
Nja, det är lite förvånande för de har faktiskt haft låga priser på mycket. Den butik jag har närmast har det varit mycket dåligt med kunder.
Jag vet inte varför faktiskt. När Harald Nyborg var där så var det stor omsättning.
 
Här i Halmstad har de samma lokal som Harald Nyborg hade tidigare, men det är ungefär hälften så mycket hyllor och varor.
Blir en lite ödekänsla att gå omkring där.

Jag tycker att det som skall vara "låga priser" är vanligtvis -20% och knappast vad jag kallar outlet.
Åk till USA och besök ett Outlet där och du finner inget som inte är nedsatt med minst hälften och många gånger betydligt mer.
 
thomas33 thomas33 skrev:
Åk till USA och besök ett Outlet där och du finner inget som inte är nedsatt med minst hälften och många gånger betydligt mer.
Det kostar ju en del att åka dit också. ;)
 
Köp 20 par jeans och resan är också betald och allt annat ett rent nöje!
Nu var det inte ett erbjudande att åka till USA, utan istället ett försök att visa hur ett riktigt Outlet skall vara.
I Sverige tror handlare att outlet blir det så fort de ger 20% rabatt!!!
 
  • Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.