Du har länkat till 230v är det 230v eller 12v som du vill satsa på?
Om du väljer 230v kan du välja tex downlights och då sitter omvandlaren redan i sockeln. Många kör med just denna lösningen och gu10 led. Välj sedan en dimmer som är anpassad för detta och du får ett system som funkar.
 
Silver78 Silver78 skrev:
Du har länkat till 230v är det 230v eller 12v som du vill satsa på?
Om du väljer 230v kan du välja tex downlights och då sitter omvandlaren redan i sockeln. Många kör med just denna lösningen och gu10 led. Välj sedan en dimmer som är anpassad för detta och du får ett system som funkar.

Nu är det här en designlamparmatur, orginalet är helglas-halogen ljuskälla så hur du ska få dit 15 st GU10 det fattar jag inte.
Du får skumma genom första inlägget.

Protte
 
prototypen prototypen skrev:
Nu är det här en designlamparmatur, orginalet är helglas-halogen ljuskälla så hur du ska få dit 15 st GU10 det fattar jag inte.
Du får skumma genom första inlägget.

Protte
Läste som att det skulle sättas upp helt nytt. Då är det lådor alternativt några koppar som är infällda där man kan gömma drivdon i. Hidealite har massor i olika utföranden och det lättaste är att du kollar igenom allting själv. Det är lite efter tycke och smak också. Jag har själv gu10 installerat därav tipset. Men det tipset kan vi lägga åt sidan.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.