*bajsar i ens land
*bajsar OCH kissar i alla ens utekrukor
*springer in i ens hus och kissar i ens NYA soffa

...om man gjort allt som går att göra för att inte de ska komma in till ens trädgård???

(sprutat vatten, använt fy-medel, planterat citronmeliss, hällt ut ättika, kastat sten, skrämt, pratat med grannen)
>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
 
bara om man inte frågar.....
 
en kompis hade problem med en katt tills han spolade den med högtryckstvätten. Bättre än att döda den iallafall.
 
RoTe
styrman1 skrev:
en kompis hade problem med en katt tills han spolade den med högtryckstvätten. Bättre än att döda den iallafall.
Det är inte snällt...

Ta reda på vem ägaren till katten är och förklara sedan ett och annat för denne.
 
Får man döda fula gubbar som antastar ens barn och idioter som våldtar och mördar?

Svar: nej (fast de gör STÖRRE skada)

Skulle nog ha lättare att nacka en av ovanstående än en stackars katt, men det är en annan sak...

Håller mig dock till lagen, i alla lägen.
 
kan du inte kattnappa den å se om någon saknar den.
håll den instängd i en stor Tv karton el dyl å mata den några veckor.
Ägaren kan ju när den hör av sig lösa ut den mot kostnaden för soffan, + få med sig kattens avföring hem i en påse.
 
Marlene Eskilsson skrev:
Katter är ju inte dumma. Har du verkligen hällt en spann vatten över den?
Nä dom är inte dumma men väldigt självständiga,egoistiska och otroligt okloka för sitt eget bästa.
Missförstå mig rätt, jag har ju katt själv ;)
 
ppalm skrev:
Nä dom är inte dumma men väldigt självständiga,egoistiska och otroligt okloka för sitt eget bästa.
Missförstå mig rätt, jag har ju katt själv ;)
Jag vill inte förfölja dig på nåt sätt, men jag tror att slammet i oljetanken också skulle funka här... ::)
 
RoTe skrev:
Det är inte snällt...

Ta reda på vem ägaren till katten är och förklara sedan ett och annat för denne.
Vet inte om du någonsin ägt en katt, men vad skulle det hjälpa att prata med ägaren?? Vad ska ägaren göra, prata med katten?? ;)

 
haddirajan skrev:
Jag vill inte förfölja dig på nåt sätt, men jag tror att slammet i oljetanken också skulle funka här... ::)
:D :D :D inte om de är en svart katt ;)
 
Jenny_U skrev:
Vet inte om du någonsin ägt en katt, men vad skulle det hjälpa att prata med ägaren?? Vad ska ägaren göra, prata med katten??   ;)
;D
 
Ett väldigt dumt förslag men som fungerar. dvs om du inte har avlivat den en. skaffa en egen katt, kommer antagligen hålla borta möss+andra katter.

Vår katt å jag har pratat en del !#¤%¤&". så när jag kommer när katten t.ex klöst på mina mkt dyra HIFI högtalare :( så vet den vad som gäller, tyvärr så brukar den glömma.
 
haddirajan skrev:
Jag vill inte förfölja dig på nåt sätt, men jag tror att slammet i oljetanken också skulle funka här... ::)
Hmmm, tydligen någon som har provat något liknande...

Edit: länken oxå... ;)

http://www.expressen.se/index.jsp?a=291421
 
Nämen Sniff vi skojjade ju bara inte menade vi alvar med oljan :D
 
Om alla (de flesta, några kan ägna sig åt avel) kastrerade sina katter så skulle man slippa de ylande och pissande katter. Vi har kastrerat våra katter och slipper då ha andra kåta katter springande runt huset och våra katter håller sig runt huset för de behöver inte ut på äventyr för att söka efter kärlek.
Minna föräldrar däremot har två honkatter som får ett par kullar var, per år. Och dessa söta kattungar blir de tvunga att slå ihjäl bara för att de har missat någon dag med p-piller.
Tänk om alla hundar sprang lösa, det skulle bli ett jävla juckande ;D För trots allt så är nog fortplantning det starkaste drift som finns. Se big brother…
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.