14 295 läst · 96 svar
14k läst
96 svar
Feedback på mobilsajten
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 334 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 334 inlägg
Det var en bra funktion o TtPer Eskilsson skrev:Ett notifieringsmail är ett mail som kommer i mailinkorgen som innehåller en "teaser" och en länk till inlägget. Det var så jag uppmärksammade att du hade svarat på min fråga. Mailet hade ärenderubriken "Nytt i "Feedback på mobilsajten"". Får du inga sådana mail eller har du stängt av dem avsiktligt?
En sak som Tapatalk hade gjort riktigt bra var att när man följde Trådar + Forumdelar, fick man upp alla prenumerationer på en och samma sida. Det saknar jag verkligen i mobilsajten. Det gjorde navigeringen mycket smidigare.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Ja, detta är irriterande. Vi försöker lösa problemet genom att göra en totalöversyn över våra javascript. Kan i dagsläget inte säga när problemet är löst. Kan bara hänvisa till Opera Mini där det funkar. Kan däremot säga att det funkar i den nya appen som förhoppningsvis kan släppas inom en vecka eller så.SC Aero skrev:
När man läst en tråd med flera sidor kan man inte backa ur tråden med "return"knappen, utan man stegas tillbaka sida för sida.(vill givetvis komma tillbaka där tråden låg, och inte högst upp...)
Funkade så i tapatalk.
samsung s4 chrome
Funkade så i tapatalk.
samsung s4 chrome
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Tyvärr har vi ingen Windows Phone. Ladda gärna upp en skärmdump så vi förstår hur ni menar.
Har nu använt mobilsidan lite sen tapatalk stängdes. För mig är det 2 problem som irriterar. Det första är det välkända att man hoppar upp till toppen på sidan då man backar ut från ett ämne, detta vet jag att det jobbas med.
Andra problemet är att det går så fruktansvärt trögt. Är nästan omöjligt att skriva inlägg och händer ofta att jag kommer in i fel trådar då jag trycker snabbare än telefonen hinner uppdatera. Kör med en Sony Xperia zr och Chrome.
Andra problemet är att det går så fruktansvärt trögt. Är nästan omöjligt att skriva inlägg och händer ofta att jag kommer in i fel trådar då jag trycker snabbare än telefonen hinner uppdatera. Kör med en Sony Xperia zr och Chrome.
Administrator
· Skåne
· 6 535 inlägg
Första problemet verkar nu vara fixat. Dock fungerar det fortfarande inte om man har tryckt fram fler trådar, då hamnar man i början igen.dof skrev:Har nu använt mobilsidan lite sen tapatalk stängdes. För mig är det 2 problem som irriterar. Det första är det välkända att man hoppar upp till toppen på sidan då man backar ut från ett ämne, detta vet jag att det jobbas med.