hsd
Per Eskilsson skrev:
Ett notifieringsmail är ett mail som kommer i mailinkorgen som innehåller en "teaser" och en länk till inlägget. Det var så jag uppmärksammade att du hade svarat på min fråga. Mailet hade ärenderubriken "Nytt i "Feedback på mobilsajten"". Får du inga sådana mail eller har du stängt av dem avsiktligt?
Det var en bra funktion o Tt

En sak som Tapatalk hade gjort riktigt bra var att när man följde Trådar + Forumdelar, fick man upp alla prenumerationer på en och samma sida. Det saknar jag verkligen i mobilsajten. Det gjorde navigeringen mycket smidigare.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Det fanns i i byggahus-appen också. Det är något jag saknar mycket!!

iwe skrev:
En sak som Tapatalk hade gjort riktigt bra var att när man följde Trådar + Forumdelar, fick man upp alla prenumerationer på en och samma sida. Det saknar jag verkligen i mobilsajten. Det gjorde navigeringen mycket smidigare.
Det är nu uppskrivet på att göra-listan.

• Gilla
granis70
  • Laddar…
Per Eskilsson skrev:
Det är nu uppskrivet på att göra-listan.
Guld!

Kommer tillbaka högst upp på sidan när man backar i Chrome :thumbdown:

SC Aero skrev:
Kommer tillbaka högst upp på sidan när man backar i Chrome :thumbdown:
Ja, detta är irriterande. Vi försöker lösa problemet genom att göra en totalöversyn över våra javascript. Kan i dagsläget inte säga när problemet är löst. Kan bara hänvisa till Opera Mini där det funkar. :( Kan däremot säga att det funkar i den nya appen som förhoppningsvis kan släppas inom en vecka eller så.

När man läst en tråd med flera sidor kan man inte backa ur tråden med "return"knappen, utan man stegas tillbaka sida för sida.(vill givetvis komma tillbaka där tråden låg, och inte högst upp...)
Funkade så i tapatalk.
samsung s4 chrome

• Gilla
Patrick E och 1 till
  • Laddar…
På wp8.1 syns inte pilarna för att bläddra mellan sidor i en tråd.

hsd
jag påpekade detta men ingen bryr sig:mad:

Tyvärr har vi ingen Windows Phone. Ladda gärna upp en skärmdump så vi förstår hur ni menar.

Har nu använt mobilsidan lite sen tapatalk stängdes. För mig är det 2 problem som irriterar. Det första är det välkända att man hoppar upp till toppen på sidan då man backar ut från ett ämne, detta vet jag att det jobbas med.
Andra problemet är att det går så fruktansvärt trögt. Är nästan omöjligt att skriva inlägg och händer ofta att jag kommer in i fel trådar då jag trycker snabbare än telefonen hinner uppdatera. Kör med en Sony Xperia zr och Chrome.

pezlin skrev:
På wp8.1 syns inte pilarna för att bläddra mellan sidor i en tråd.
pezlin och hsd, problemet är nu fixat i vår utvecklingsmiljö. Vi hoppas kunna publicera ändringen och att pilarna ska börja synas för alla imorgon onsdag. Tack för felrapporten.

• Gilla
pezlin
  • Laddar…
hsd
Per Eskilsson skrev:
Tyvärr har vi ingen Windows Phone. Ladda gärna upp en skärmdump så vi förstår hur ni menar.
samsung / android

dof skrev:
Har nu använt mobilsidan lite sen tapatalk stängdes. För mig är det 2 problem som irriterar. Det första är det välkända att man hoppar upp till toppen på sidan då man backar ut från ett ämne, detta vet jag att det jobbas med.
Andra problemet är att det går så fruktansvärt trögt. Är nästan omöjligt att skriva inlägg och händer ofta att jag kommer in i fel trådar då jag trycker snabbare än telefonen hinner uppdatera. Kör med en Sony Xperia zr och Chrome.
Första problemet verkar nu vara fixat. Dock fungerar det fortfarande inte om man har tryckt fram fler trådar, då hamnar man i början igen.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.