Wagneta skrev:
Ja, det är ju det som är det största problemet.....att riva den......men om det kommer en riktigt jädrans snöstorm, så kanske den drar med sig ladan...hehehe....nä, det vill jag inte...bara skojar....
Men jag orkar inte riva den....därför tror jag också att jag inte kan begära så mycket pengar för virket, fast jag vet att det är åtråvärt av vissa.....
Jag tycker det är synd att slänga gammalt fint virke...i alla fall så här gammalt....
Gör som de varit inne på ovan - prova blocket så ska du se att det börjar ringa efter ett tag :)
 
  • Gilla
Wagneta
  • Laddar…
Ja, jag ska nog göra det, fast jag får vänta till vintern har avtagit lite grann.....tack för alla tips och svar.....Agneta
 
Wagneta skrev:
Ja, jag ska nog göra det, fast jag får vänta till vintern har avtagit lite grann.....tack för alla tips och svar.....Agneta
Jag hade ett gammalt växthus en gång. Annons blocket.
Överenskommelsen med den som ville ha det var följande:

Du får det gratis mot att du själv plockar ner det.
Ska vara borta inom 4 veckor.
Deposition 2.000:- som betalas tillbaka om allt är borta inom 4 veckor.

Ja, det var nog tur att jag hade lite press på kunden. - Det var klart allra sista dagen ......

Kanske lämpligt att avtala NÄR den skall vara borta och då med ev. deposition. :)
 
Ja det var ju ett bra tips....tackar.....bugar och bockar....
 
C Claes Baud skrev:
Hej, du kan kontakta mig på claes.baud@gmail.com . Har gjort några såna projekt och har referenser. Mvh Claes

Håller du på med rivning av ladugårdar fortfarande?
Jag har en fallfärdig med mycket fint timmer, beslag & virke.

Med vänlig hälsning, Cecilia Lindberg
cilla7660@hotmail.com
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.