Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Här har vi det nog:

[länk]

[länk]

(De är franska. Inser att jag har duschat i ett sådant i ett tråkigt hotell i just Frankrike.)
det här var precis vad jag letade efter!
 
  • Gilla
Claes Sörmland
  • Laddar…
Om ingen ska bo där permanent skulle jag skita i fall och köra rollat tätskikt och satt klinker/kakel, fallet gör varken till eller från för tätheten, det är bara för att slippa få vattenpölar på golvet.
Misstänker att färdiga golv som länkarna eller att göra en egen vakuumform dels blir mer jobb och dessutom behöver dom tätas i skarven mot väggarna.
 
Gimp Gimp skrev:
Om ingen ska bo där permanent skulle jag skita i fall och köra rollat tätskikt och satt klinker/kakel, fallet gör varken till eller från för tätheten, det är bara för att slippa få vattenpölar på golvet.
Misstänker att färdiga golv som länkarna eller att göra en egen vakuumform dels blir mer jobb och dessutom behöver dom tätas i skarven mot väggarna.
jaa, att täta mot väggen är nog ett måste, om man inte köper en sån låda där allt är vattentätt. Tyvärr ska jag bo där permanent så det är en fördel om det har lite fall samt om det inte är jättetungt som tidigare nämnt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.