Metabo KGT501 Kap, ger och bordssåg 4000:- ny med garanti. Festool TDK 12 utan laddare, låda och extrabatteri 500:-
Samtliga köpta i butik.
Festoolen kunde jag inte låta bli då jag har en likadan sen tidigare. alla tillbehör stulna men maskinen fanns kvar.
 
Måste nominera alla mina Festool-prylar... Och samlingen bara ökar...

Värda varenda krona...  :cool:

Tyvärr är man fast i det svart/gröna träsket.  ;D

/Jonas
 
köpte en Kew/alto(värsting 3fas) högtryckstvätt på jula när det var någonslags "utrensning" när jag hade varit där tidigt i veckan hade dem rödmärk alla utgående varor med ett förmånligt pris! och jag sneglade lite på tvätten (nedsatt till 3995:- från 4995:) och blev som vanligt köpsugen.. :-/ men jag la band på mig just den dagen.. när jag sedan "ramlade in" till helgen stog det på en liten liten lapp på dörren att i dag och i morgon har vi 50% på alla rödmärkta varor... jag blev aningens knäsvag och "rusasde" till området med högtryckstvättar.. och.. den bara stod där och väntade på mig.. skälvklart slog jag till 1997,50kr fattigare på hemma plan. upptäckte jag att muttrarna jag åkt till jula för att inhandla hade glömts bort i all iver.. men vad gör det!? Nu är det ett nöja att tvätta bilarna, huset, garaget, altanen, gräsklipparn.. ja så roligt så i bland tvättar jag mina bekantas bilar när dem är på besök! :cool: :D
 
Mikael_L
Tobbefonsterfixare skrev:
... ja så roligt så i bland tvättar jag mina bekantas bilar när dem är på besök! :cool: :D
Jag kan komma och hälsa på dig ! ;) ;D
 
Festoolmaskinerna ger en fyndkänsla varje gång man tar fram dem. Men annars så är nog min Fein i låda med olika tillbehör totalt oumbärlig när man väl haft den i bruk. Det är ett fynd på så sätt att den spar tid och ökar kvaliteten i jobben man utför.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.