Har sett och läst en tråd nånstans men hittar den inte nu! Var en "cylinder" som låg dolt i bänkskivan som amn kunde lyfta upp och vipps ahde man 4 ttag...Vart hittar jag denna tråd, hjälp....
 
Den heter Powerport. Det finns flera trådar om den. Sök via Google - klicka på avancerad sökning, skriv Powerport som sökord och www.byggahus.se som domän.
 
Finns det några fördelar att söka via google och inte forumets egen sökfunktion?
 
Fördelen i gamla forumet var att sökfunktionen inte fungerade något vidare. Testade just att söka på Powerport här, och det gick mycket snabbt!

/alacs
 
Jo, det vet jag väl att det var bättre att söka med google i det gamla forumet, jag undrade bara varför du rekommenderade det över det nya forumets sökfunktion.
 
jon_h skrev:
Jo, det vet jag väl att det var bättre att söka med google i det gamla forumet, jag undrade bara varför du rekommenderade det över det nya forumets sökfunktion.
Det var inte jag som gjorde utsprungsinlägget med rek att söka på google, jag bara kommenterade att det funkar med forumets egen sökfunktion nu.

/alacs
 
Oj, sorry, jag blandade ihop er. Jag undrade alltså bara varför farzan rekommenderade att googla trots att forumet var flyttat när han lade sitt inlägg. Tänkte om det fanns några andra fördelar.
 
Det finns en på Theofils Beslag, jag ringde och kollade pris på den idag och den med plastlock kostar 1468+moms och den rostfria kostade 2210+moms. De är dyra men så snygga! ;-)
 
T
meya skrev:
Det finns en på Theofils Beslag, jag ringde och kollade pris på den idag och den med plastlock kostar 1468+moms och den rostfria kostade 2210+moms. De är dyra men så snygga! ;-)
Man får en PowerPort för 700-800 kr om man köper den från Tyskland, kolla in denna tråd för mer information:

http://www.byggahus.se/forum/koek/8401-alternativa-vaegguttag.html
 
Kom hem igår och upptäckte att eluttagen i det nyrenoverade köket som jag markerat skulle sättas under köksskåpen, osynliga, istället borrats in i det nya fina kaklet på fyra ställen mitt på väggen...Snyft. Vad tror Ni, går detta att rätta till?
 
Ja, det är klart det går. Och det kommer inte kosta dig någonting. För jag antar att du hade sagt var du ville ha dem?

Det blir att flytta uttagen och att byta de plattor som det borrats i.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.