Det som är spännande är när man går uppåt från de bolag som Fisherström troligen äger ensam (elförmedling) och Elektriker Expressen Fischerström AB
till bolaget han är VD i (Stureplansgruppen Elservice AB) så hamnar man i storbolagsligan med miljardomsättning.

Mobilskärm visar koncernstruktur för Stureplansgruppen Elservice AB med Baldakinen Holding AB som moderbolag och flera dotterbolag listade nedanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Organisationschema som visar en trädstruktur med Stureplansgruppen Service AB överst och underliggande bolag Stureplansgruppen Projekt AB, Property AB och Elservice AB.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kabelfeber1
Okej där ser man! Vad tror vi om Dryft någon som testat?
 
Kabelfeber1 Kabelfeber1 skrev:
Vad tror vi om Dryft någon som testat?
Tror....
Under tisdagen 13 augusti försattes bolaget i konkurs i Solna tingsrätt.
 
Kabelfeber1
Dilito, du är ju en riktig kung på bolagsresearch – stor eloge! Har du något hett tips på bra elektriker i Stockholmsregionen också?
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Kabelfeber1
Dilato*
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
Kabelfeber1 Kabelfeber1 skrev:
Dilato*
Jag bor i södra Skåne så elektriker i Stockholmsområdet är inte direkt min grej..😀
Men jag kan nog gräva fram skurkar om jag får ett lead...och jag orkar👁️
 
Jag tror det är lättare att fråga om en viss yrkeskategori i den lokala facebook-gruppen som t.ex. kan vara Facebook "Intressant i Bromma" eller liknande. Bara för att man hittar en ledig elektriker i Västerhaninge är det knappast vettigt om man bor i Upplands Väsby. Kan bli en fasligt massa resande som tar mycket lång tid i trafikköerna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.