Hedens Hedens skrev:
autocorrect miss i osten
:rofl:
 
  • Gilla
Ola C och 1 till
  • Laddar…
V vectrex skrev:
På tal om det så tror jag faktiskt det heter MFT och inte MTF bord.
Ligger mycket i det, har fastnat fel i huvudet från början tackar för rättningen!

Find and replace någon?

Eller så går vi på att detta är ett MTF

MULTI TABLE FRÄS!
 
Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Blev lite kvälls pill idag.

Främre delen av anhållet kommet få skenor på baksidan är det som har beslutats nu iaf.


Hand som håller i en träkonstruktion med en skena på baksidan i en verkstadslokal.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hand håller vita skenor framför ett arbetsbänk i en verkstad med diverse verktyg och snickerimaterial utspridda runtomkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Hedens Hedens skrev:
Ser jag en lite autocorrect miss i osten ovanför men redigerings knappen har fallit bort i appen verkar det som. Kan bara rapportera

@ni som bygger appen;)
Redigeringsmöjligheten försvinner efter en viss tid. ;)(y)
 
  • Gilla
Hedens
  • Laddar…
Ikväll blev anhållet nästan klart bara finjusteringen kvar och lite ytbehandling.

Fick även in belysningen i fräsplattan.


Vet inte om nån ser men vill förgå tillrop.

Gjorde temp el lösning i väntan på nollspännigsbrytaren. Ja vet ej ok men det får funka till det dyker upp.

Verkstadsbord med pågående arbete och tillfällig belysning installerad i fräsplattan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En nästan färdig träanordning i en verkstad med inbyggd belysning och en skruvstycke, omgiven av verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Byggprojekt av en träarbetarbänk med en monterad fräs och anslagen, diverse verktyg och belysning installerad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
heos och 6 till
  • Laddar…
Hej,
Mycket intressant att följa. Kommer snart att göra samma resa.
Tolkar jag det rätt att du fäster anhållets bottenplatta i bordet med dog hole och sedan justerar anhållet med utsug på de t-tracks som visas på anhållet?

/J
 
E erikssonjorgen skrev:
Hej,
Mycket intressant att följa. Kommer snart att göra samma resa.
Tolkar jag det rätt att du fäster anhållets bottenplatta i bordet med dog hole och sedan justerar anhållet med utsug på de t-tracks som visas på anhållet?

/J
Det var grundtanken. Har inte kommit dit än kört just nu med festool tvingar runt botten plattan för jag har inte riktigt kommit loss att markera ut och borra. Fortsättning följer...
 
Hej @Hedens
Hur upplever du fräsbordet? Har du gjort några modifieringar?
/J
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.