Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Vad jag var mest förvånad över, var hur någon kan ha så mycket tid över till att spruta ut så många inlägg under så kort tid. Känns som han hade Byggahus som heltidsyssla
 
Bernieberg Bernieberg skrev:
Hmm, jag tycker att LAV verkar vara tillbaka under annat alias. Eller så är det någon annan som skriver på samma ganska karakteristiska sätt, inklusive användadet av skiljetecken, blanksteg etc. :)
Hmm, kanske samma som jag tänker på. Någon som gjort 55 inlägg på 10 dagar
 
Mikael_L
Nu ska jag väl egentligen inte diskutera användare på forumet, eller moderering.

Men om LAV kan jag väl tycka att.
* H*n var väldigt aktiv.
* Hjälpsam
* Kunde relativt mycket inom diverse områden
* Ibland blev det ganska fel, någon gång tokfel.
* Och, det mest problematiska, hade LAV nära till en rätt så aggressiv attityd när andra påpekade felaktigheter eller var av annan åsikt. Det kom lite då och rent hotfulla inlägg.

Skulle det inte vara för just den sista punkten, så skulle jag inte haft något som helst problem med LAV såsom med och mot-debattör.


Bara mina 25 öre, jag har absolut inte koll på allt i denna fråga.
 
  • Gilla
fia_mstd och 4 till
  • Laddar…
L lordi skrev:
Hmm, kanske samma som jag tänker på. Någon som gjort 55 inlägg på 10 dagar
Jobbar en hel del på uppvärmningsdelen på forumet

Mikael_L Mikael_L skrev:
Nu ska jag väl egentligen inte diskutera användare på forumet, eller moderering.

Men om LAV kan jag väl tycka att.
* H*n var väldigt aktiv.
* Hjälpsam
* Kunde relativt mycket inom diverse områden
* Ibland blev det ganska fel, någon gång tokfel.
* Och, det mest problematiska, hade LAV nära till en rätt så aggressiv attityd när andra påpekade felaktigheter eller var av annan åsikt. Det kom lite då och rent hotfulla inlägg.

Skulle det inte vara för just den sista punkten, så skulle jag inte haft något som helst problem med LAV såsom med och mot-debattör.


Bara mina 25 öre, jag har absolut inte koll på allt i denna fråga.
Precis samma tankar jag som har, när det blev fel slogs han väldigt hårt för sin åsikt och då tycker iaf jag att det är lite sådär halvbra när många får sin kunskap genom att läsa sig till, är någon tvärsäker på sin sak är det ju lätt att man litar lite för mycket på det.
 
Han vara svår men jag ser det ändå som ett misslyckande att han blev bannad. Det är väldigt lätt att halka in på en anklagande ton och ropa "fel" när det går att vara mer diplomatisk. Med tiden kanske han/hon inser att vi hjälper och kompletterar varandra här, inte agiterar, utom när det handlar om grannar i juridikforumet då :) Nu får vi hoppas att hans nya alias är lite ödmjukare, det är åtminstone den inställning jag utgår ifrån.
 
  • Gilla
Huvudbrytaren
  • Laddar…
Kanske han har fått ett jobb.
 
  • Gilla
MagHam
  • Laddar…
Men hörrni sitta och diskutera en annan forumanvändare offentligt är väl inte särskilt snyggt?
 
  • Gilla
Mikael_L och 2 till
  • Laddar…
Nog spekulerat, jag stänger tråden.
/Moderator
 
  • Gilla
Huvudbrytaren och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.