Smaken är som baken , delad. Eller som på östgötska smaken är som röven , klöven😝 God jul på er 🎅🏻🎅🏻
 
T
Skumt, har också duschdraperi och det har ALDRIG sugits in eller fastnat på kroppen:x
 
  • Gilla
Joak
  • Laddar…
Tänkte uppdatera tråden, valde alternativ nummer två med en fast vägg och en dörr. Märket blev Noro i modellen Frost Concept. Kan tillägga att jag inte skulle rekommendera denna produkt till någon annan. Monteringen var inte den lättaste då anvisningarna inte stämde och känslan jag fick var samma som när man monterar någon billig duschkabin, lite för mycket plastlister och rappel.

Slutresultatet ser dock ok ut.


Duschhörna i ett modernt badrum med mönstrade frostade glasdörrar och fast vägg, bredvid en träfärgad badrumsmöbel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det blev ju bra, draperi hade inte sett vettigt ut där. Det finns dock dyrare draperier än de för 29:90 på Rusta, som hänger där de ska. ;)
 
  • Gilla
Avle
  • Laddar…
Tack för uppdaten. Ser ju mycket snyggt ut, hoppas det håller i längden! Är du nöjd med intelliventen?
 
Var är blandaren??
 
Bara att hålla tummarna. Fresh fläkten fungerar bra, mycket smidigt när man har möjlighet att dra både fast fas och till fjäderbelastad strömbrytare. Det är den sjätte fresh intellivent fläkten jag monterar och ingen har strulat än så länge, tycker den är lite smidigare att montera än motsvarande PAX, framförallt på 125 kanaler.

Finns varken värme eller vatten i huset ännu ska koppla på det i veckan som kommer, rören, blandaren och duschen kommer i samma veva :)
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.