CalleGbg2, du måste komplettera din profil, du får tro mig, vi lämnar inte ut din identitet till någon.

I nuläget kan vi konstatera att din dåligt ifyllda profil ändå pekar på att du med stor sannolikhet är identisk med användaren Skånebengt som vi tog bort här ovan.

Dvs dina inlägg om DryPower är inte trovärdiga, i nuläget måste vi förutsätta att du har med firman att göra.

Som sagt jag vill se en korrekt profil snarast, annars raderar vi tråden helt.

Produkten känns inte seriös heller.
 
Den tråden har jag kollat, och den ser OK ut.

Däremot så finns det i den tråden en liten kommentar om personen bakom bolaget. Och efter lite koll så kan man väl säga att det stärker mig i tron att detta är ren bluff.
 
CalleGbg2 skrev:
varför ska jag fylla i alla mina uppgifter i varenda lilla forum som finns på nätet?
Du ska fylla i dina uppgifter på detta forum därför att reglerna för att använda detta forum säger så. Passar det inte så finns det ju andra forum.
 
K
hempularen skrev:
dina inlägg om DryPower är inte trovärdiga, i nuläget måste vi förutsätta att du har med firman att göra.

(...) annars raderar vi tråden helt.
Varför radera tråden? Det finns bara en användare här som tycker att produkten verkar vettig och han är nu mer eller mindre utpekad som insider.

Denna tråd har ju snarare utvecklats till att bli negativ reklam för Dry Power. Det kan ju vara bra att ha kvar den som en varning för folk som inte orkar tänka själva utan som bara googlar namnet. Dyker denna tråden upp och den intresserade läser den så är han bra dum om han ändå testar produkten!

Roligt att se att Calle_gbg försvarar namnet och att den tidigare bluff-användaren som gjorde reklam för Dry Power heter Skånebengt, blir nästa försök Värmlandsolle?:cool:
 
  • Gilla
elizlabb
  • Laddar…
C
Fixat! Har fyll ti resten ordentligt. Nu får vi bara vänta på hur detta kommer se ut om någon månad eller så! ;) Trevlig helg allihopa!
 
  • Gilla
CalleGbg
  • Laddar…
Namnet stämmer ju ingen vidare med den uppgivna adressen....
 
Nu har vi grävt lite djupare.

I den här tråden finns (fanns) det 2 medlemmar som gör dold reklam för produkten. Först är det CalleGbg2 som ställer en "oskyldig" fråga. Några dagar senare kommer det ett inlägg från skånebengt om hur förträfflig produkten är (hans inlägg har vi tagit bort för ett tag sedan).

Vi misstänkte gaska omgående att detta var samma person, och har väl uttryckt viss tvivel i tråden. Nu har vi granskat lite mer och vi vet nu med absolut säkerhet att detta är samma person, alternativt att det är två personer som känner varandra och skriver i samförstånd.

Detta är rent bedrägeri mot användarna här på forumet. Ett företag som saknar äkta nöjda kunder uppfinner sådana.
 
  • Gilla
d94pam och 2 till
  • Laddar…
Så kan man ju börja fundera över produkten, fungerar den?

Jag vet inte. Men det finns såvitt jag kan se inte någon "vetenskaplig" test av produkten eller metoden. Vilket är en god indikation på att det är en bluff.

Om man sedan undersöker bolaget bakom produkten. och googlar lite på ägaren till bolaget så får man anledning att fundera över hur seriöst det här är.
 
  • Gilla
helder
  • Laddar…
läs på sidan 22 ur länken jag bifogade så får du en beskrivning och bedömning av metoden.
Inget jag skulle satsa på :)
gaia
 
gaia skrev:
läs på sidan 22 ur länken jag bifogade så får du en beskrivning och bedömning av metoden.
Inget jag skulle satsa på :)
gaia
Den rapporten hade ett underhållande diplomatisk sätt att skriva "passa dig för skojarna".
 
:) som sagt, hade det fungerat så skulle alla fuktiga källare vara torra idag :)
gaia
 
  • Gilla
Whittam
  • Laddar…
Jag hoppas det går bra med fukten, ska kika in på deras hemsida och ta mig en funderare själv.
Vore skönt att slippa gräva upp och förstöra min fina lilla trädgårdsplätt.// Christian
 
Christian From skrev:
Jag hoppas det går bra med fukten, ska kika in på deras hemsida och ta mig en funderare själv.
Vore skönt att slippa gräva upp och förstöra min fina lilla trädgårdsplätt.// Christian
Ägna din tid åt något annat. Finns inte en möjlighet att det kan fungera på en husgrund. Om det fungerar för någon så beror det nog på placebo-effekt.
 
Det är klart - det som verkar för bra för att vara sant, oftast inte är sant.
Finns ibland nya och revolutionerade metoder och material som är
fantastiska och trodde att detta kunde vara ngt sånt.
Ny som jag är på forumet är det lätt att vara lite naiv...
Tack largab för varningen // Christian
 
  • Gilla
largab
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.