L larsson r skrev:
Så du menar att du har bättre kun skap än tillverkaren av materialet
Har inte sagt ett ord om detta, men det verkar son att du vet bra mycket bättre med ett såndant svar och är någon exspert på området. Jag pratar bara om egen erfarenhet och utförande i den hårda livets skola och erfarenhet är nog lite mer trumf i livet, även om det finns något att läsa om från fabrikanten.
 
J jonaserik skrev:
Har inte sagt ett ord om detta,
Du skrev ju att man kan göra på bättre sätt än tillverkarens anvisningar.
 
  • Gilla
Detlovsson och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Du skrev ju att man kan göra på bättre sätt än tillverkarens anvisningar.
Jepp av egen erfarenhet och av kunder som är helt nöjda med en klart torr källarvåning. Nu är det så att jag skriver inte någon på näsan som en del tycker sig göras , Går enbart på egen erfarenhet och framför det som jag har erfarit och inte sagt att alla har fel och jag har rätt. Men klart det finns en del som tycker sig veta bättre och ska försöka förringa annans framförande bara det jag har utfört och det fungerar bra, Så är det något fel med att då säga att det finns bättre sätt att utföra något på.
 
J jonaserik skrev:
Jepp av egen erfarenhet och av kunder som är helt nöjda med en klart torr källarvåning. Nu är det så att jag skriver inte någon på näsan som en del tycker sig göras , Går enbart på egen erfarenhet och framför det som jag har erfarit och inte sagt att alla har fel och jag har rätt. Men klart det finns en del som tycker sig veta bättre och ska försöka förringa annans framförande bara det jag har utfört och det fungerar bra, Så är det något fel med att då säga att det finns bättre sätt att utföra något på.
Förklara då vad du tycker är bättre då när man använder typ pordrän , kan vara bra att veta vad vi andra har missat
 
  • Gilla
Detlovsson
  • Laddar…
Tack för engagemang här i forumet. Blir troligtvis o hyra en betongslip med diamant papper, och slipa borta det som behövs.
 
  • Gilla
larsson r
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.