A
Går verkligen luckan fri vid den placeringen?
Minsta lilla ger fula skador
 
ska försöka dela upp mitt svar.
angående luckorna och kvaliten på dom får lucks 5 av 5. otroligt fina, bra grepp, och kvalite. du får definitivt ett wowkök!

när det kommer till deras produktionavdelning så slarvas det. saker ska gå fort och det medför bla lacksläpp, dåligt inplastade luckor, skav. detta va första leveransen.

vi fick behålla alla luckor och dom skickade ut nya, nu va inte alla skadade men några, detta åtgärdade dom snyggt enligt mig utan något krångel.

leverans 2 blev det lite fel med luckorna, vänsterhängda högskåp va istället högerhängda osv. här tog dom på sig misstaget utan krångel och imorgon ska det komma en sista lucka.

så har du inte bråttom med att få ett komplett kök kan jag starkt rekommendera Lucks.
tror våran första leverans kom i Maj/Juni.




H henche skrev:
Hur blev resultatet med lucks by robo? Börjar bli sugen på dessa luckor....
Hallå!
 
electroluxaren skrev:
Går verkligen luckan fri vid den placeringen?
Minsta lilla ger fula skador
vi valde att sätta diskmaskinen 40 cm till vänster.. precis som du säger så hade det nog funnits risk för skav
 
  • Gilla
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
A Arree skrev:
ska försöka dela upp mitt svar.
angående luckorna och kvaliten på dom får lucks 5 av 5. otroligt fina, bra grepp, och kvalite. du får definitivt ett wowkök!

när det kommer till deras produktionavdelning så slarvas det. saker ska gå fort och det medför bla lacksläpp, dåligt inplastade luckor, skav. detta va första leveransen.

vi fick behålla alla luckor och dom skickade ut nya, nu va inte alla skadade men några, detta åtgärdade dom snyggt enligt mig utan något krångel.

leverans 2 blev det lite fel med luckorna, vänsterhängda högskåp va istället högerhängda osv. här tog dom på sig misstaget utan krångel och imorgon ska det komma en sista lucka.

så har du inte bråttom med att få ett komplett kök kan jag starkt rekommendera Lucks.
tror våran första leverans kom i Maj/Juni.
Tack för svar - sammanfattningen verkar vara att när väl hela luckor är på plats (vilket verkar kunna ta tid) så blir resultatet bra =)
 
  • Gilla
Arree
  • Laddar…
A Arree skrev:
Hallå!

har monterat Ikea Metod stommar och köpt luckor på annat håll, nu till diskmaskinsfrågan…

vill inte ha Ikeas diskmaskiner då jag har dålig erfarenhet sedan tidigare.

vad har ni för integrerad diskmaskin som passar med en två delad front till? bifogar en bild, skulle vara tacksamt med modell på diskmaskinen.
Electrolux har ett kit som gör att man kan montera delad front på integrerad diskmaskin så de passar med flexifit/variohinge och vad de nu kallar montage med glidskenor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.