electroluxaren skrev:
Justering av pressostaten är fel väg att gå
Ok. Jo, jag anser nog att det är lite som att höja värmen i huset när ytterdörren står öppen. Istället för att stänga dörren :-D

Dålig jämförelse men lite så.
 
Köp ett paket med dismmaskinsrengöringsmedel.
Känns helt orimligt i mina ögon men det funkade för mig( justera pressostaten gav inget förutom 230v i handen men det är en annan historia...).
 
  • Haha
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
Jag har nu rengjort plastlabyrinten. Första disken inget spill. Andra disken håller på o inte heller spill. Jag hade kanaler i plastlabyrinten som va helt igensatta. Löste det med att hälla kokande vatten i alla ingångar. 7-8 liter senare kunde de proppara skakas ut
 
andalf85 f@shion skrev:
Jag har nu rengjort plastlabyrinten. Första disken inget spill. Andra disken håller på o inte heller spill. Jag hade kanaler i plastlabyrinten som va helt igensatta. Löste det med att hälla kokande vatten i alla ingångar. 7-8 liter senare kunde de proppara skakas ut
Hur gjorde du rent praktiskt för att få in det kokande vattnet i plastlabyrinten?
 
M michomannen skrev:
Hur gjorde du rent praktiskt för att få in det kokande vattnet i plastlabyrinten?
Lossade labyrinten helt och hällde o skakade runt åt alla hål o vinklar. Hällde i de större in och utgångarna med vattenkokare.
 
  • Gilla
mutumutunga
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.