Underligt, jag provade precis Opera Mobile på min Android-telefon och jag får ett nästintill perfekt resultat. (Svarta listen, stickyannonsen och senaste inläggen laggar efter lite.)

Det är inte så att du har lyckat ställa in att den ska använda single column view eller någon annan av "förbättringarna" som dom har inkluderat i webbläsaren?

Vad är det som inte funkar med nya inlägg?
 
Johan mlg Karlsson skrev:
Efter att ha mailat fram och tillbaka lite med medlemmar som haft det här problemet så har jag gjort en ändring. Den kan ha gjort att det här fungerar bättre nu. Men det finns också risk att det har skapat andra problem. Testa gärna!
Funkar från min jobbdator nu! :)
 
Johan mlg Karlsson skrev:
Underligt, jag provade precis Opera Mobile på min Android-telefon och jag får ett nästintill perfekt resultat. (Svarta listen, stickyannonsen och senaste inläggen laggar efter lite.)

Det är inte så att du har lyckat ställa in att den ska använda single column view eller någon annan av "förbättringarna" som dom har inkluderat i webbläsaren?

Vad är det som inte funkar med nya inlägg?
Jo, du har rätt. Det mesta funkar i fullspaltsläge. Dock ville jag ha enspaltsvy ala Opera Mini och då försvann nya inlägg-ikonen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.