Pular med en lösning med maskinerna på skåpar men har inte kikat på någon gummimatta men det kanske skulle vara en förbättring? Ska maskinerna stå direkt på mattan eller vad blir bäst?
 
Angående tvättnedkast så monterade jag ett 250mm spirorör, har svalt allt hittils som matats ner!
 
Y
Robban66 skrev:
Pular med en lösning med maskinerna på skåpar men har inte kikat på någon gummimatta men det kanske skulle vara en förbättring? Ska maskinerna stå direkt på mattan eller vad blir bäst?
Industrier, fläktrum, eller stereo/ljud-folk osv använder en gummimatta från Novibra. Det funderar jag på att göra också. Har köpt en bit men inte hunnit testa än.

novibra.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Integrerade tvättkorgar är jag mest nöjd med. ImageUploadedByTapatalk1355562387.882668.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Y
empame skrev:
Integrerade tvättkorgar är jag mest nöjd med.
Ooo.. Är det tillbehör som du skruvat dit själv eller tillhör dessa något visst skåp-fabrikat?
 
Hemmafixat.
Det är ikeas lådstomme, 40bred med endast lådan längst ner. Sen har jag tagit en 40 dörr och fäst på lådan, lite trixigt med det går.
Sen är det även ikeas tvättkorg som man får kapa av lite och fästa i lådan och dörren/lådfronten med små möbelvinklar.
 
Hemmafixat.
Det är ikeas lådstomme, 40bred med endast lådan längst ner. Sen har jag tagit en 40 dörr och fäst på lådan, lite trixigt med det går.
Sen är det även ikeas tvättkorg som man får kapa av lite och fästa i lådan och dörren/lådfronten med små möbelvinklar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.