Felrullade plus att symbolen på rullen säger rak passning när jag vill ha förskjuten, plus att jag tapetserat en gång tidigare för 10 år sen, plus småbarn som gnäller, plus sent på kvällen.
Tror ni det brinner i huvet på mig?

Jag gör så att jag rullar om rullarna och följer övrig beskrivning här.
Non-woven limmet slut men säljaren rekommenderade Bostik Combi Wall eller va det hette istället.
 
flaektrem skrev:
Felrullade plus att symbolen på rullen säger rak passning när jag vill ha förskjuten, plus att jag tapetserat en gång tidigare för 10 år sen, plus småbarn som gnäller, plus sent på kvällen.
Tror ni det brinner i huvet på mig?

Jag gör så att jag rullar om rullarna och följer övrig beskrivning här.
Non-woven limmet slut men säljaren rekommenderade Bostik Combi Wall eller va det hette istället.
Då kommer det nog gå bra ska du se! Vila lite från tapetseringen så du får ny energi! :)
 
Tack för all hjälp 😀👍
 
Anna_H skrev:
Att 12 rullar är felrullade betyder ju att ALLA är fel och att de måste ändra tillverkningen, inte att det är så det ska vara. Dock verkar det vara holländska tapeter, kanske använder man nån annan tapetseringsmetod där?

Rulla om rullarna, annars får du räkna tills du blir blå....
Dom jag satt var midbec, ser exakt likadan ut dock, så är nog inte fel på holländarna, skumt hursom att dom är felrullade!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.