Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Det står klart och tydligt att en fackman ska återställa håltagningen.
Anlita en fackman som fixar det så är det lugnt, allt enligt kontraktet.
Tomtom79 Tomtom79 skrev:
Ställ frågan vilket tätskikt det är. Fråga denna tillverkare om instruktion för reparation. Utför enligt denna, dokumentera och meddela hyresvärden.

har du tur är det en vettig tillverkare. Antingen har de klara instruktioner eller så kan du får svar per Mail. Har kiilto här hemma och där fick jag kontakt med säljaren för Sydsverige när jag hade lite frågor. Han hade vägarna förbi dagen efter, tittade in om och snackade en halvtimme. Mailade sen och fick bekräftat per Mail hur jag skulle göra så jag har det ”på papper” . Mycket bra service och kommer självklart använder deras produkter igen.
Ok då kostar de inte ett nytt badrum utan 5-10 tusen kanske??
 
Sluta noja, det kommer gå bra. Om du kan bevisa att du gjort fackmannamässigt arbete är det lugnt.
 
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Sluta noja, det kommer gå bra. Om du kan bevisa att du gjort fackmannamässigt arbete är det lugnt.
Hehe tack
 
Förresten , var det värden/ägaren själv eller någon anställd som lever rövare med dig ?
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Förresten , var det värden/ägaren själv eller någon anställd som lever rövare med dig ?
Värden själva, kom en besiktningsman i samband med utflytten nu
 
J joakimlundberg skrev:
Värden själva, kom en besiktningsman i samband med utflytten nu
Hon är ju anställd av företaget då
 
J joakimlundberg skrev:
Värden själva, kom en besiktningsman i samband med utflytten nu
Vad sa Besiktningsmannen då?
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Vad sa Besiktningsmannen då?
Han frågade om jag hade något intyg på de hålet.
Tror han såg 1 av 4 hål. Men sa inget.

Han tyckte de såg snyggt ut sa han också
 
Dåså , ligg lågt nu och avvakta, förmodligen händer inget mer.
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Dåså , ligg lågt nu och avvakta, förmodligen händer inget mer.
Ja de ska jag, tack
 
Och glöm inte återkoppla hur det slutar.
 
  • Gilla
JustDoIt och 1 till
  • Laddar…
N nybyggarn3 skrev:
Och glöm inte återkoppla hur det slutar.
Självklart tack
 
  • Gilla
JustDoIt
  • Laddar…
[QUOTE="byabin, post: 4582310, member: 516269" Om du tycker det är otydligt kan jag inte hjälpa mer.[/QUOTE]Tack. Diskussionen. blir ju enormt andefattig när personer med din extrema okunskap kommer in och killgissar.
 
Robert63 Robert63 skrev:
[QUOTE="byabin, post: 4582310, member: 516269" Om du tycker det är otydligt kan jag inte hjälpa mer.
Tack. Diskussionen. blir ju enormt andefattig när personer med din extrema okunskap kommer in och killgissar.[/QUOTE]

Vad menar du
 
J joakimlundberg skrev:
Tack. Diskussionen. blir ju enormt andefattig när personer med din extrema okunskap kommer in och killgissar.
Vad menar du[/QUOTE]
Det jag skriver. H'n som svarar vet inte ett skit om vad som gäller, men har ett stort behov av att göra sin röst hörd. Trist, och något som urvattnar forum likt detta. Utan någon egentlig aning om hur saker och ting förhåller sig, ska man inte torgföra sin uppfattning om läget så som den enda sanningen. Sjukt tröttsamt faktiskt.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.