Det finns iaf brännvinsskåp. :eek:
Fast det är antagligen tomt. :D
 
Underbart!
Undrar när någon bodde där sist....
 
Jag skulle nog kolla lite på hussvampsstatusen på det där huset...
 
Otroligt mycket charm. Att sån't där finns kvar!
Taket ser ju rätt OK ut.....
Vet inte vad tomter kostar i det där området, men priset verkar ju vara kanska modest. Som sagt, undrar när någon senast bodde där?
 
Himla bra fråga, undras när nästa golv rämnar? känns som om det är ett mycket tungt projekt o byta alla golvbjälkar. men men, kanske någon som älskar gamla hus tar tag i det?
 
Immobil skrev:
Det finns iaf brännvinsskåp. :eek:
Fast det är antagligen tomt. :D
Säg inte det. När vi köpte vårat sommarställe var det fullt med slattar i barskåpet. Ingen risk att man vågade dricka det dock. :D
 
Larsa skrev:
Underbart!
Undrar när någon bodde där sist....
Elelementen är av sen 70-talsmodell så in på 80-talet åtminstone...

När får vi se en projekttråd??:D
 
Satan va det såg ut! Inte nog med att det var rôtet, det var ju dessutom skitigt...

Hade det legat i Göteborg, hade jag slagit till. För det priset vill säga:)
 
Rätt pris i alla fall (antagligen) men en hel del jobb.
Frågan är varför bjälklaget gett sig så och hur sen stommen ser ut däromkring, taket såg ju hyfsat ut.

Jag bara väntar på att någon eventuell köpare sen lägger in en fråga i juridikforumet rörande om något kan räknas som dolt fel *S*
Menade ingen i tråden så hoppas ingen tar illa upp.

/Kent
 
Hmm, undrar varför de har friskrivningsklausul:D

Men helt klart ett snyggt hus i grund o botten...
 
Oh herregud...vilken mardröm...och jag som tyckte att VI har en renoveringskåk!
 
Nu har jag noll koll på hur Österlen ser ut marknadsmässigt idag. Men för några år sedan skulle man troligen lätt kunnat få 2 mille för tomten (styckad i 2).
 
Det där var ju trösterikt - när det är sålt, kan vi inte få köparen hit ?

(Trösterikt i bemärkelsen, JAG är iaf inte galen på långa vägar :) )
 
Tomtpriset verkar rimligt - såvida rivningskostnad ingår. Kan man förresten fixa till Aga-spisen? Jag är själv intresserad av vävstolen på vinden ...

Det hänger en kalender på väggen ... kan man förstora upp och där få fram när huset användes senast?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.