Är Cub cadet 3000 exakt samma som Robomow RS 600 förutom färgen? Finns det någon skillnad? Är det samma programvara?

Om något går sönder så passar Robomows reservdelar?

Går det att uppdatera programvara i framtiden?

Fungerar Robomow mobilapp så man kan köra manuellt?
 
Se mitt svar i den andra tråden. Det ska vara samma delar som till robomow. Det finns en helt röd också, Wolfgarten. Programvaran är 2:19. Om du måste köra mobilapp så ska du inte köpa denna för då måste du antagligen byta nåt styrkort. Cuben o Wolfgarten är samma som en Robomow 630, 2013/2014 års modell.Sen kan man ju fundera på om det är värt 8000.- mer för smartmow och en mobilapp;)
 
  • Gilla
Davil
  • Laddar…
Tack för dina svar!

Usch... Jag har beslutsångest!
Men det lutar åt att jag köper cub cadet 3000.

Jag tycker att det är lite dålig information om klipparen. Jag har försökt hitta information om det går att köra den med en Robomow fjärrkontroll?

Priset jämfört med robomow RS 625 är så pass mycket bättre så det får bli en Cub helt enkelt.

Mvh.David
 
  • Gilla
tlsv
  • Laddar…
Hej, är spekulant på en 3000 till sommarstugan.

Finns det möjlighet att ställa klipptider, alltså att den får klippa mellan 10:00-1500 etc?

Använder den begränsningssligan för att gå hem eller guide kabel?
 
Ja, du kan ställa in dagar och tider.

Den följer begränsningsslingan hem

H Hensås skrev:
Hej, är spekulant på en 3000 till sommarstugan.

Finns det möjlighet att ställa klipptider, alltså att den får klippa mellan 10:00-1500 etc?

Använder den begränsningssligan för att gå hem eller guide kabel?
 
S Sondell skrev:
Ja, du kan ställa in dagar och tider.

Den följer begränsningsslingan hem
what he said
 
Tack, rekommenderar ni även denna? Tänkte till sommarstugan, där jag endast har solpaneler.
 
Med facit i hand hade jag hellre lagt en slant till och köpt en Husqvarna. Tycker det har varit för mycket strul för att kunna säga att man är helt nöjd

H Hensås skrev:
Tack, rekommenderar ni även denna? Tänkte till sommarstugan, där jag endast har solpaneler.
 
H Hensås skrev:
Tack, rekommenderar ni även denna? Tänkte till sommarstugan, där jag endast har solpaneler.
Absolut! Inga som helst problem med min. Jag hade som krav att det var fasta knivar så alla klippare med rakblad gick bort. Husqvarna är mycket bra och klipper fint men har rakblad...
 
  • Gilla
Gunnar Fyrenius
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.