Kan det inte vara så att Classe köpt från en annan källa en Bosch Sverige.

Med tanke på att maskinerna ofta är 30-50% billigare ute i Europa så är det ju någon som sitter med jättemarginaler när det kommer till blå Bosch. Om det är Bosch Sverige, Tyskland eller detaljisterna vågar jag inte uttala mig om.

Sesam: Jag köpte min 135:a med bygelhandtag i UK för typ 14-1500 kr. (tycker limpmodellerna är hopplösa om man måste köra enhandsfattning)
 
Nu är det halva priset :)
 
Så klart jag köpte en shysst maskin under lunchen. Halva Priset på slagborrmaskin Bosch GSB 20-2RE.. 1139 istället för 2279 kr :)

Helnöjd!
 
Blev ett 120cm hultafors vattenpass för 212:- och en Vinkelslip GWS 11-125 CI för 624,50:-

Halva priset, helt ok!
 
Tack för tipset! Fick tag på en GSR 12 VE-2 för 1499:- !!
Nu har man 3 blåa skruvdragare... *lycklig*
 
Japp, sanslöst bra pris på den sågen...om man hittar nån butik som har den kvar.
 
Men Clas har vært svindyr på normalpris på den. Er ikke noe problem å få den i Norge nå til 2500kr.
 
menar du 2500 norska eller svenska kronor?
 
Gcm 8S är slut på claes Olsson i Sverige och Finland. Finns ett par kvar i Norge, men pg a att Norge inte är med i EU så tar de inte hem därifrån...
 
Det "finns" -35 (ja minus...) st GCM 8S i deras centrallager. Var där idag och frågade efter den... :D
 
Köpte GSB 20-2 RE, en slagborrmaskin. Jag har velat fram och tillbaka länge med att köpa en borrmaskin, nu kunde jag inte låta bli längre. 1100 kr lär vara mycket prisvärt. 2 växlad som jag ville ha dessutom så den passar för hålsågning och andra krävande åtgärder som inte Makita batterimaskinen inte mår så bra av.
http://www.bosch-pt.se/boptocs2-se/...=sv&division=gw&ccat_id=101356&object_id=7752

Tack för tipset om rean!
 
Jahapp..så har man då dränerat hushållskassan på 1100 spänn igen...Blev en blå borrmaskin. jag har allehanda maskiner, ja övernog med specialgrejs åt höger och vänster men en rättskaffens hederlig borrmaskin det har minsann saknats så nu blev det äntligen en riktig sak.

T.om så jag fick frugan att gå in o köpa maskinen åt mig. Inte illa! Skickade denna tråd till henne på jobbet och svaret jag får är : förbaskade byggahus.se.....:)

Glöm inte att gå in på Bosch hemsida och registrera maskinen förden förlängda garantin på 3 år!
 
Redigerat:
Binesh skrev:
Det "finns" -35 (ja minus...) st GCM 8S i deras centrallager. Var där idag och frågade efter den... :D
Det ska finnas en i Piteå, någon som har vägarna förbi? :)

/A
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.