Jobbet fortskrider, sakta men säkert. Lägger upp ett par bilder för den intresserade. Måste säga att det börjar likna nåt nu Renoverat badrum med nya klinkergolv och kaklade marmorväggar, rördragningar synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverat badrum med marmorliknande kakel och nya rörinstallationer på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverat badrum med nyinstallerade marmormönstrade kakelplattor och träribbor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tobbe9012
  • Laddar…
snyggt men ska toaletten anslutas direkt i muffen? Eller hur har du gjort där? Man brukar ju ha en wc anslutning eller så 110 slätrör. Det är väl det alla mellanmojjar är dimensionerade för.
Jag har förvisso toan i en muff själv men den sticker upp en bit så jag kunde använda gummitätningen på en wc anslutning på muffen.
 
En vit toalettstos avsedd för montering mellan toalett och avloppsrör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
S Stefan1972 skrev:
snyggt men ska toaletten anslutas direkt i muffen? Eller hur har du gjort där? Man brukar ju ha en wc anslutning eller så 110 slätrör. Det är väl det alla mellanmojjar är dimensionerade för.
Jag har förvisso toan i en muff själv men den sticker upp en bit så jag kunde använda gummitätningen på en wc anslutning på muffen.
Nej, jag har en stos som ska i röret och den går ner ca 6-7 cm i röret. Sen sticker den upp lika mycket och den sätter jag toan i:
En vit toalettstos avsedd för montering mellan toalett och avloppsrör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
jo men passar den där i en muff då? De brukar ju som sagt vara gjorda för själva slätröret.
 
S Stefan1972 skrev:
jo men passar den där i en muff då? De brukar ju som sagt vara gjorda för själva slätröret.
Har förvisso inte testat än, det kanske får bli att peta i en decimeter slätrör trots allt. Tackar för tipset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.