F
Hej

Jag skulle vilja byta namn till Fifth Avenue
 
Fixat!
 
  • Gilla
Fifth Avenue
  • Laddar…
Jag vill byta namn till kata Dalströms väg 10
 
Fixat! Ditt nya namn är "kata Dalströms väg 10".
 
Har nyss skaffat konto här men förstod inte förrän efteråt att man inte enkelt kan byta namn.

Nu önskar jag byta till:
Vetgirig

Dessutom vill jag inte att min mailadress skall synas offentligt.
Mvh, Lisa
 
Hej Lisa!

Vetgirig var tyvärr upptaget så jag ändrade ditt användarnamn till Vetgirig2. Säg till om du vill ändra till något annat.

Din e-postadress är inte synlig för några andra än för dig själv och för oss modereratorer.

Mvh, Per
 
  • Gilla
Vetgirig2
  • Laddar…
Tack! :)
 
Vill också byta namn pmar dig per!
 
Inga problem. Fixar så fort jag sitter vid datorn. Återkommer.

Detta är en av anledningen till att vi vill byta forumprogramvara (något som är på g).
 
En annan anledning är att kunna göra detta från mobilen (något som inte funkar/är extremt svårt idag).
 
Det skull ju blir en väldig röra om man ändrar en gång i veckan, det skulle dyka upp nya nick som man tycker känna igen på kunskapsnivå och stil som någon annan.

Protte
 
Kanske får lägga in en logg över alla användares gamla nick, så man får lite spårbarhet ;)
 
De allra flesta som vill byta användarnamn är de som heter sitt vanliga namn. Om man reggar ett konto hos oss via Facebook så får man idag automatskt sitt användarnamn på Facebook, man kan då inte välja något eget nick. I nya forumprogramvaran som vi ska byta till så kan man välja nick i samband med registreringen. Detta är inte det främsta skälet till att vi uppgraderar, men det är ett av skälen.

På många sajter tillåts man inte byta användarnamn och på en del spelsajter får man göra det mot betalning. En kostnad brukar göra att folk struntar i att byta. Hos oss är det gratis.
 
ryggskott skrev:
Vill också byta namn pmar dig per!
Fixat!
 
Jag skulle gärna vilja byta namn till Music Man
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.