B
Bytte mobil i veckan och får upp denna ruta när jag öppnar Byggahus-appen.
Har den, vad jag kan se, senaste versionen av appen som är 3.3 och mobilen är en Oneplus 8 Pro som kör Android 10.

Verkar fungera som det ska men lite irriterande att få upp rutan :)

Skärmdump av Byggahus-appen med en dialogruta som informerar om en äldre version av appen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tack för feedback! Vi har tyvärr inte haft resurser, tid eller möjlighet att uppdatera apparna. Vi hoppas kunna göra det men det ligger inte högst upp på att göra-listan.
 
Fairlane
Till det sista "felet" så kan jag lägga till att jag använde appen på två telefoner, en OnePlus 6T som kör Android 10 och en Qiaomi Redmi som också kör Android 10. Ingen av de ger samma fel.
 
MultiMan
Jag får ingen versionsvarning på min Huawei P20 Pro som är uppdaterad till officiell Android 10.

Har något svagt minne av att jag dock fick det precis efter uppdateringen till min telefon kommit och att den försvunnit. Inbyggd funktion som bara varnar i början kanske?
 
B
Blev tvungen att prova igen, stängde appen och startade den igen. Ingen varning :thinking:
 
B
En lite irriterande grej som uppenbarat sig några gånger, ikonen i notisfältet är ibland/ofta bara en fyrkant.
Oneplus 8 Pro med Android 10 och ByggaHus 3.3

Skärmdump av en smartphone-notispanel med fyrkantig ikon istället för ByggaHus-appikonen, på en OnePlus 8 Pro.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tack @breakman för buggrapport. Vi kollar upp och försöker åtgärda.
 
Är annonser ofrånkomliga i appen numera?
 
Mörkt tema i appen, är det på gång?
Jag har tvingat appen att bli mörkt via operativsystemet (Oxygen OS 11 beta) men tänkte om ni själva har det på g.
 
Appen kraschar när man försöker ladda upp bild iOS14
 
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Appen kraschar när man försöker ladda upp bild iOS14
Tack för buggrapporten. Vi är medvetna om buggen och jobbar med att uppdatera appen.
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
dof dof skrev:
O så var det dags igen.
[bild]
Så här blir det och hela appen dör.
Är apputvecklingen helt lagd på is? Har stora problem med appen så fort den ska visa reklam. Förut dog den bara men på senare tid blir det så här istället.
Skärmdump av en buggig mobilapp där innehåll och reklam inte visas korrekt, bara blå prickar och bokstäver.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Har du gjort några specialinställningar @dof? Har du t ex ändrat textfärger på länkar på något sätt eller hoppat fram och tillbaka mellan dark mode?

Jag tänker på att du ser de blåa plupparna, gemen, generiska avatarer och och skriv-knappen men inte texterna.

Har problemet försvunnit eller finns det kvar?
 
Har inte ändrat några inställningar alls. Problemet är bara då den ska visa reklam så nu fungerar det. Problemet har alltid mer eller mindre funnits. Tidigare låste sig appen och nu blir den sådär.
 
dof dof skrev:
Är apputvecklingen helt lagd på is?
Vi håller på och uppdaterar apparna och hoppas och tror att buggarna i både android och iphone kommer att försvinna. Vi tror att vi kommer lansera apparna någon gång nästa vecka.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.