Skriver från Tapatalk HD. Gäller ju att passa på när appen är gratis och ni fortfarande tillåter det här på byggahus :)
 
Och här kommer ett inlägg från byggahus-appen för att slippa reklam!

Sent from my PadFone using Byggahus.se mobile app
 
tlundberg, hur upplever du TapatalHD på Android jämfört med vanliga Tapatalk? Själv är jag frälst på iOS versionen :)
 
Håller helt med. På plattan är hd-versionen mycket bättre!

Ironiskt nog var det byggahus-appen som gjorde att jag fick upp ögonen för tapatalk över huvud taget, och nu vill jag inte vara utan det :)
 
Skriver motsträvigt från appen. Är ganska fundersam över att appen är på engelska, när den nu ska vara så fantastisk i övrigt...
 
Postat från appen.
 
ClasH skrev:
Skriver motsträvigt från appen. Är ganska fundersam över att appen är på engelska, när den nu ska vara så fantastisk i övrigt...
Android eller iPhone? Min byggahusapp på Android är i alla fall på Svenska.


Sent from my Galaxy Nexus using Byggahus.se mobile app
 
MMR skrev:
Android eller iPhone? Min byggahusapp på Android är i alla fall på Svenska.


Sent from my Galaxy Nexus using Byggahus.se mobile app
På iPhone är den på engelska.
 
Det har varit trevligt på Byggahus att kunna använda forumet via mobilen, men nu är det tydligen slut med det. Jag kommer självklart att besöka forumet via min vanliga webbläsare, , men GLÖM att jag installerar en specifik app för ett forum. All respekt för att reklamintäkterna är viktiga, men forumet drivs av besökare och deras inlägg och innehåller ett begränsat redaktionellt material. Minskar vokymen på användarna så har ni skjutit er lite i foten i er iver att jaga intäkter. Gur som helst så är det naturligtvis ert beslut lika mycket som det är mitt att inte installera en specifik app för varje enskilt forum.

Tack för en trevlig tid och vi syns då och då via webben.
 
  • Gilla
jlinxx och 6 till
  • Laddar…
När Hulken blir arg blir han grön..

När Nimajneb blir arg blir han åxå grön ..............igen:mad:

hur deppigt kan det inte vara..

- Ingen mer TapatalkHD :banghead:
- Inga Koss Lurar :(
- Inget svar på PM till Forum Support på över en vecka:thumbdown:

Hej Då Julavataren..
 
Jag hoppas att inte detta forum går samma öde som t.ex. DvdForum till mötes. Det är som sagt att fåtal av forumets medlemmar som står för en stor del av de inlägg som gör att åtminstone jag läser här titt som tätt. Får man de gamla rävarna att tröttna är forumet helt plötsligt på väg att självdö. Har sett fenomenet förr och vill inte se det igen. Klart att det kostar pengar att driva siten men man måste vara rädd om de rutinerade medlemmarna för det är de som utgör forumets värde.
 
BiFuel skrev:
man måste vara rädd om de rutinerade medlemmarna för det är de som utgör forumets värde.
Kanske dags att börja avlöna dem... ;)
 
Tänkte anmäla mig som reklamfri användare. Dock när jag laddar ner appen ser jag enligt bifogad bild, betyg satt av app-ägarna själva! Sånt luktar lite illa tycker jag...


Sent from my LT25i using Byggahus.se mobile app
 
  • 1356900499230.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
jlinxx och 2 till
  • Laddar…
jonahp skrev:
Tänkte anmäla mig som reklamfri användare. Dock när jag laddar ner appen ser jag enligt bifogad bild, betyg satt av app-ägarna själva! Sånt luktar lite illa tycker jag...
Sent from my LT25i using Byggahus.se mobile app
Vi får väl iaf vara tacksamma för att Per inte gör det anonymt.
 
Nimajneb skrev:
Vi får väl iaf vara tacksamma för att Per inte gör det anonymt.
Det är sant.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.