Hobbyfixarn skrev:
Köp en tummlare där du kan välja många olika inställningar på hur torrt det ska bli och
vad ska det vara för bra med det ?.............man kör det väl för att det ska bli torrt eller?...........är inte tumlarpilot bara lagar dom :p
 
Vi valde som vanligt Bosch/Siemens. Som någon sa, se till att få en maskin som inte går på tid utan som känner hur fuktigt det är. Många inställningar för fuktighet vet jag inte hur användbart det är - vi kör med samma hela tiden.

Kolla också hur lätt det är att rengöra kondensor och filter - självklart ska det vara accessbart framifrån.

 
El_-micke skrev:
vad ska det vara för bra med det ?.............man kör det väl för att det ska bli torrt eller?...........är inte tumlarpilot bara lagar dom :p
Vi använder olika inställningar på torkningen beroende på vad det är som torkas. Ska skjortor strykas är det bra om dom inte är knastertorra, andra saker ska vara helt torra för att lägga i byrålådan direkt och ibland ska det vara "lagom torrt" för att manglas.
Har en expert i huset som gillar AEG'n skarpt eftersom den har många inställningar och visar både tid och fuktighetsgraden på displayerna... ;D
 
JonasGBG skrev:
Har precis köpt den här nya från Bosch

[länk]Sen har den glaslucka så man har nåt att göra om TV´n pajar.
;D Jag var enormt faskinerad av frontmatade "TV-tvättmaskiner" när jag var liten! Vi hade bara en tråkig toppmatad hemma. Den var inte alls lika rolig att titta på! ;) ;D ::)
 
Kan rekomender E-lux EDC509 som är väldigt ekonmisk för att vara en tumlare då alltså ;)
Vi har sålt väldigt många å inga fel änsålänge.

MVH ÅF för E-lux
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.