Status
Tråden går ej att kommentera.
J
Skulle du inte kunna ha med en fogspruta i pensjisvagnen när du spankulerar runt och kollar sprickor? Själv gillar jag att kolla sånt med när jag vallar jycken.
 
Ja, frågeställningen är ju helt idiotisk. Trollvarning....
 
  • Gilla
SandraPeter och 2 till
  • Laddar…
ritva_1950 skrev:
(i samma stad) jag kollad en vissning på en bostadsrätt och när jag gick till badrummet och sovrummet så hade en sidan av båda rummet sprickor, sprickorna låg på taket!!! och som sagt endast en sidan av fyra!!

jag hatar förseningar! endast i idiot-landet Sverige!
Och den du var på visning på var en nyproducerad eller hur gammal?
 
ritva_1950 skrev:
ok helt nöjd med alla svar!

nu till fråga ett om någon har en sussning om

Tänkte fråga hur lång tid tar det innan man kan flytta in i en bostadsrätt med 2 rum, 55 kvm (i en medelstorstad med ca 200 000 invånare) av den erfarenhet ni har?
eftersom ni säkerligen är byggnadsarbetare eller har erfarenheten, så tänker jag tillägga att jag har sett att byggnadsstommen är färdig redan, senast jag såg för en vecka sedan, nu undrar jag hur lång tid tar det innan jag kan flytta in?
Det tar oftast så lång tid som det står i projektet, dvs har du inlfytt ett visst datum så är det så lång tid det tar för ditt bygge.
 
A
A Andy78 skrev:
Och den du var på visning på var en nyproducerad eller hur gammal?
nyproduktion
 
Låter som denna personen ska välja ett annat land att bosätta sig i än Sverige :)
 
Tar det 1,5 år från stomresning till inflytt är bra. Då hinner fukten gå ur och huset sätta sig.
 
Den här diskussionen leder ingen vart. Stänger tråden.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.