De som finns hos ICA Maxi Högskolan i Halmstad står det "L-Boxx ready" på. Så det är maskin med L-Boxx insats i dessa wellpappkartonger, men ingen L-Boxx låda.
 
Samma i Östersund, det är endast inlägg och inte L-boxx som följer med.

Med tanke på kostnaden för lösa l-boxx så är det lite skillnad om man får med eller ej. Sedan är vi alla olika, för vissa kvittar det medan jag själv lagt en betydande summa för att köpa upp l-boxxar så man har enhetlig förvaring
 
uno83 skrev:
Botkyrka hade fått upp en ny hög med maskiner, men nu kostade dom 2599 :(
I botkyrka har dom märkt högen med skruvdragare fel, det är bara att säga till så får du rätt pris på den. Ev har dom per i kväll rättat till det för efter en pratstund med en hjälpsam expedit gick den in för rätt pris i kassan. Dock utan boxx men det bryr jag mig inte om eftersom jag inte använder sådant. Har dom inte maskiner kan ni ju beställa på hemsidan och hämta i er närmaste butik.
 
Då var det dags igen:

IMG_1686.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Daniel78 skrev:
Nu har dom dessutom lagt upp den på sin hemsida så man kan kolla lagersaldo:
[länk]

Enligt texten så ska den komma i L-boxx.. men det vet vi ju att det varierar en del.
Men hemsidan ger ju priset 2599.....
Inte för att jag behöver maskinen men har du sett om den är med eller utan LBoxx i Bromölla?
 
Nimajneb skrev:
Men hemsidan ger ju priset 2599.....
Inte för att jag behöver maskinen men har du sett om den är med eller utan LBoxx i Bromölla?
Det är nog för att reklambladet gäller vecka 37, så priset uppdateras nog nu på morgonen.

Jag har lite funderingar på att köpa en sådan maskin till jobbet, så jag kör kanske förbi där imorgon kväll och tittar.
 
Där vi bor fanns den bara med papperskartong.
 
Borlänge såg ut att vara utan L-Boxx när jag som vanligt småjoggande genom affären för att handla frukt i 'god tid' före jobbet... :)
 
I Bromölla hade dom 2 i kartong och en i L-boxx (som dock stod högst upp på hyllan, uppackad av någon "kläm & känn-nisse")
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.