C cpalm skrev:
Har du Bluetooth aktiverat? Blev också tokig på den dåliga batteritiden tidigare, men på senare tid tycker jag den sansat sig. Kan bero på användningsmönstret, höll på att mäta upp hela huset förut och sköt rätt många mått på kort tid, men kanske också på att jag stängde av Bluetooth(?)
Min sätter hur som helst inte igång sig själv iallafall.
Nää ingen blåtand igång

Jag tror att den stora boven är knapparna, tror jag kommer åt knapparna när den är i byxfickan el något

Men skall kolla om den auto startar, jag brukar alltid använda fodralet så då ser jag inte när den är på/av
 
Har haft min ur fodralet idag och mätt lite till o från men ingen auto start på min iaf
 
  • Gilla
PsychoCheF
  • Laddar…
M Mickebandsåg skrev:
Har haft min ur fodralet idag och mätt lite till o från men ingen auto start på min iaf
Kan flika in att jag sällan har min i fodralet och aldrig då hängandes i livremmen.
 
FredrikR FredrikR skrev:
Kan flika in att jag sällan har min i fodralet och aldrig då hängandes i livremmen.
Gjorde ytterligare ett batteribyte idag.

Bestämde mig för att sluta bli frustrerad på mätaren och istället njuta av den korta tid vi har kvar tillsammans innan leican kommer hem

Edit: har alltid stört mig på att avfyrningen varit "hård/trög" att trycka in, skall man skjuta på ett streck 3m bort så är det lätt att man vinglar när man skall skjuta
 
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
P
Min skickades till Bosch (i Danmark) efter samråd med deras support.
Så nu är det bara att hoppas på att danskarna kan laga den och att det täcks av garantin.
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.