Billigt men kan sakna anhållet som inte är med på bild.

En plan- och rikthyvel i ett verkstadsutrymme annonseras för försäljning; pris 2 500 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Gängsats för trä i nyskick!

Två trähandtag med metallkomponenter för tappning. Online annons, pris 500 kronor. Nästan nya verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
SamiHus
  • Laddar…
Annonssida visar begagnad INCA bandsåg till salu för 500 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
En gammal träsnickarbänk med skruvstäd och stenar ovanpå. Annons på Blocket. Gratis. Träbitar under. Användargränssnitt visar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Begagnade möbelklämmor och tvingar på ett verkstadsgolv till salu via Blocket-annons för 500 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verkstadsmiljö, trävarv och verktyg till salu annonserad på Blocket för 1300 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
@Ola C är utsliten efter allt jiggbyggande.
En äldre metallfräs erbjuds gratis på en säljplattform, placerad i ett verkstadsrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Pysslarn och 2 till
  • Laddar…
Priset är ju inte toppenbra direkt men sågen är ju en sån där @Ola C har så vill man följa i hans fotspår.. Industriell bordsåg i verkstadsmiljö till salu på en online-annonssida för 8000 svenska kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bandsåg till salu i verkstadsliknande miljö, försäljningsannons på Blocket, pris 5000 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Priset är ju inte toppenbra direkt men sågen är ju en sån där @Ola C har så vill man följa i hans fotspår..[bild]
Jag tycker nog priset är helt OK och tom bra förutsatt att inget är trasigt. Följande klyvkniv och klingskydd på arm. Man får inte mycket i bordsågsväg om man köper nytt för samma pris.
 
Ola C Ola C skrev:
Jag tycker nog priset är helt OK och tom bra förutsatt att inget är trasigt. Följande klyvkniv och klingskydd på arm. Man får inte mycket i bordsågsväg om man köper nytt för samma pris.
Håller helt med. En mycket trevlig modell. En helgs rengöring och du har en såg för resten av livet. Relativt ”ny” också. Den som åker och tittar kan se tillverkningsåret som brukar vara de två första siffrorna i serienumret. Lådan märkt MEM har jag dock aldrig sett förut. Vet du @Ola C ?
 
Ola C Ola C skrev:
Jag tycker nog priset är helt OK och tom bra förutsatt att inget är trasigt. Följande klyvkniv och klingskydd på arm. Man får inte mycket i bordsågsväg om man köper nytt för samma pris.
Ja det var tillräckligt bra för att tipsa här. Men inget superduperpris ;)
 
L Lambr1 skrev:
Håller helt med. En mycket trevlig modell. En helgs rengöring och du har en såg för resten av livet. Relativt ”ny” också. Den som åker och tittar kan se tillverkningsåret som brukar vara de två första siffrorna i serienumret. Lådan märkt MEM har jag dock aldrig sett förut. Vet du @Ola C ?
Aldrig sett den extralådan förut så blev nyfiken o googlade lite. Verkar vara en DC-broms. https://auctions.eddisons.com/past-...-details/f4dd78eb-fe98-4bf2-a71a-a9ea008be8f5
 
  • Gilla
Lambr1
  • Laddar…
Verktygsmaskin, troligen bordssåg, till salu, grön, prisangivelse, Blocket-annons, inlagd i Älvsbyn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Annonssida visar Jonsereds träsvärv till salu, verktygsdelar på gräs, utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ser ju mer ut som en ”Ikeasvarv”, dvs du får bygga ihop den själv…;)

Edit: bytte bort ikeavaruhus mot ikeasvarv som jag skrev men som mobilen inte tyckte det skulle vara…
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.