Hyvel i boden En planhyvel i en träbod, till salu för 1300 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
En fräsig liten fräs Begagnad träfräs på arbetsbänk i en lada med jordbruksredskap i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Begagnad fräs Kity monterad på ett träbord i en verkstad med jordbruksmaskiner i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vet inte om den är värd det men för folk som letar modern justersåg i mindre format En justersåg Luna BCS 250 P i ett arbetsrum, grönt sågblad synligt, försäljningsannons i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En Arboga för 6k Arboga pelarborrmaskin i en verkstadsmiljö med andra verktyg och utrustning.
 
Bandsåg och andra snickeriverktyg i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
En liten Inca Klyvsåg av märket Inca monterad på träställning framför öppen garageport.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Rickard.
Frustrator Frustrator skrev:
En liten Inca[bild]
Någon som vet hur läskigt det är att såga med tiltat bord? Har varit sugen på en såndär liten såg för lite mer precision i limfogskivor och "finplywood" men aldrig vågat pga bordet. Det är ju oundvikligt att jag kommer försöka gera med den om jag köper en.

Kanske går att bygga om?

Lite sugen på den då det inte är så vanligt man hittar kompletta med skydd för så lite pengar.
 
Redigerat:
Rickard. Rickard.ag skrev:
Någon som vet hur läskigt det är att såga med tiltat bord? Har varit sugen på en såndär liten såg för lite mer precision i limfogskivor och "finplywood" men aldrig vågat pga bordet. Det är ju oundvikligt att jag kommer försöka gera med den om jag köper en.

Kanske går att bygga om?

Lite sugen på den då det inte är så vanligt man hittar kompletta med skydd för så lite pengar.
Inte läskigt men man får vara försiktig och tänka till innan man sågar. Jag hade en Inca tidigare.
Ganska svårt att bygga om till tiltande klinga. (Eller ja, du kan ju hänga den i bordet och manuellt tilta..).

En Arboga för 4k. En verkstadsmaskin, sannolikt en pelarborrmaskin, placerad i ett träarbetsrum med synliga kablar och en trästubbe.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Bortskänkes, liten bandsåg, liten bordsåg som ser rejäl ut och ngt mer, lite osäker på vad. Liten bandsåg på ett arbetsbänk i ett verkstadsutrymme, bortskänkes.
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
En Inca bandsåg Inca bandsåg i en verkstad med bord och annat verktyg i bakgrunden.
En justersåg som jag inte vet om den är prisvärd, de övriga annonserna samma person lagt ut är överprisade IMO Grön och grå justersåg från Tekny placerad i en verkstadsmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ett bord för svetsare Arbetsbänk av metall för svetsning, använd skick, i en verkstadslokal, prislapp 500 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Ropen skalla, fynd för alla!
En stor bandsåg utomhus framför en gul byggnad, till salu med extra blad, 3-fas. En robust grå rikthyvelmaskin utomhus på en pall med träd i bakgrunden.
Och ett för @nanowire
Alt: Delningsapparat i blått och grått, använt skick, på en verktygsmarknad. Pris 500 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
En ramklipp Äldre geringssåg för snickeriarbeten, avsedd för kapning av lister och ramar, står i ett verkstadsrum.
 
Begagnad planslipmaskin i blå och röd färg på ett verkstadsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Gammalt kassaskåp med öppen nyckel på dörren, prislapp 500 kr i en försäljningsannons.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sen vet jag inte om detta pris är bra lr inte.
Begagnad SCM T110 vertikalfäs i ett verkstadsutrymme, pris sänkt från 25 000 kr till 16 000 kr.
 
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Kilopriset på denna blir bättre och bättre Begagnad liten kran till salu, placerad på marken med skogsbakgrund, till priset av 350 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
En spånsug anordning med svart slang och vit påse står utomhus framför en bänk och grönt gräs.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.