Beroende vaddå???? Inte jag väl som är inne minst 3 ggr/dag...
Tur att jag är pensionär med bredband ;D
 
...förstår tyvärr inte påståendet. :-/ ???
 
Tycker inte att det finns några beroende här inne.
Jag menar det kan ju gå flera minuter innan man hittar någon uppdatering ibland.
 
Som sagt var nu har jag varit inne 5 ggr under övrigt och tittat sedan mitt senaste inlägg och inte en enda uppdatering. suck
 
Tycker det verkar friskt att det är lugnt på forumet såhär i semestertider(säger jag som kollar minst en gång varje dag ;))
Må väl!
 
Ja det är väl bara vi som inte har semester som är inne och längtar ut. :'(
 
Ett säkert tecken på att man är inne för ofta är:
Du drömmer mardrömmar om Tynnis hammare.
 
Det är väl ändå lite så det känns ofta.

Man jobbar och jobbar ändå blir man aldrig färdig.
 
Klart beroendeframkallande...

Hade ingen aning om att forumet fanns förrän för ca två månade sedan då jag surfade efter köpråd för en skruvdragare.

Nu är jag fast i "träsket" och är inne här och kollar minst en gång per dag...

Farliga saker det här....

/Gladestone
 
Hej på er!!!

Äntligen hemma efter en semester vecka, jag är absolut beroende........ (tom med barnen har påtalat att nu kan inte mamma sitta vid datorn när vi är på semester :)

Skönt att kunna sitta här vid datorn igen och kika runt lite....
Har saknat Er!!!

Mvh// Liiisa 8)
 
... och jag åker på semester i 3v hem til Norge i morgon el måndag, hur ska jag överleva ??? Säkert därför jag har suttit vid datorn i stort sett hela dag...får mycket att läsa när jag kommer åter!
:p ::) ;D

 
Beroende? Svar ja, men det beror ju mest på att man lär sig något nytt varje dag här :)
 
Semester...vilken tur att man har bärbardator också som ungarna promp skall ha med i bilen för att kolla dvd på resorna ;D...för då kan en annan kolla läget lite på kvällen när alla slocknat på hotellrummen utan dåligt samvete ;)
 
Idag kändes iallafall min yxa som hammaren :p

Hur mycket jag än högg så fanns det hela tiden ett nytt vedträ där. :-/
 
Jag jobbar inom Beroendesjukvården i receptionen på en beroendemottagning. Slå det någon om ni kan. 8)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.