MalZon MalZon skrev:
Såhär blev mitt till slut.
[/QUOTEsnyggt. Vad är det för grå färg?]
 
P pennybridge skrev:
Jag valde något ljusare grå. Målade först en mörkare men gillade själv inte resultatet så böt till ljusare grå och blev mycket nöjd.

[bild]
Vad är det för klinker du har på golvet? Var har du köpt den?
 
E Johan Edelton skrev:
Vad är det för klinker du har på golvet? Var har du köpt den?
Det är från Bauhaus serie Agatha. Tror tyvärr att den utgått ur deras sortiment.

Byggmax har en liknande. Osäker på namnet men de är 7mm tjocka och 30x30 i storlek
 
P pennybridge skrev:
Det är från Bauhaus serie Agatha. Tror tyvärr att den utgått ur deras sortiment.

Byggmax har en liknande. Osäker på namnet men de är 7mm tjocka och 30x30 i storlek
ok tack för svar!
 
  • Gilla
pennybridge
  • Laddar…
E Johan Edelton skrev:
ok tack för svar!
Jag har 5 förpackningar kvar. Håller på att renovera ett rum bakom garaget nu där jag tänkt lägga detta golvet. Tyvärr går det åt 7 förpackningar så klart. Det var då jag upptäckte att det är väldigt svårt att få tag på.

Jag kommer själv köra på den varianten som byggmax har.
 
Har du lust att länka till den?
 
MalZon MalZon skrev:
Ska måla mitt garage invändigt på semestern, men vet inte helt hur jag ska ha det.
Lutar åt helvitt, men den 2-3dm tjock svart rand runt på ca 120cm höjd centrerat.

Skulle vilja se lite målade garage för att samla lite inspiration som sagt :)
Väggarna är 4m höga och golvytan är 8*14m.

Undrar samtidigt över Flügger som färg. Lokala järnhandeln har den. Har fått ett "bra pris" och kommer at behöva runt 6st 10L dunkar. Om det är nåt att satsa på.
 
  • Silverfärgad bil parkerad i ett garage med svarta fälgar och inredning i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Edlas
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.