Lostmoose skrev:
Jag tänker att räls/rullband och ev kablage i golvet (snurrfunktionen kanske kan drivas av skruvdragarbatteri iofs) ger lite snubbelrisk och att det blir svårstädat?
För att försöka tänka lite utanför boxen;
Hur är möjligheterna att få upp en traversbalk i taket?

Man blir ju lite nyfiken, du har inte lust att visa lite bilder?
Kan kolla upp vad som menas med skruvdragarbatterier, en traversbalk är ingen möjlighet dock ^^
Bilder kan jag tyvärr inte leverera av personliga skäl, det är en rätt unik konstruktion :)
 
Hej, ska det vara på riktigt så är ju tex stol som sitter i stora fartyg ett alternativ.
Denna typ av stol kan monteras på skener som man kan kontrollera med spak, joystick.
Ett av de dyraste märkena på marknaden är Norsap, går kanske att få tag på gamla stolar alternativt delar på de stora varven.
 
beqen skrev:
Hej, ska det vara på riktigt så är ju tex stol som sitter i stora fartyg ett alternativ.
Denna typ av stol kan monteras på skener som man kan kontrollera med spak, joystick.
Ett av de dyraste märkena på marknaden är Norsap, går kanske att få tag på gamla stolar alternativt delar på de stora varven.
Tackar! Alla tips uppskattas, dyra som billiga, jag researchar för fullt vad som skulle vara mest lämpligt :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.