Den enda som vi hittade som kunde räkna in hyresintäkt var lf företagsavdelning. Testa med dom.
Sen har jag kompisar som har den banktjänstemannen i liknande ärenden som jag såklart nämnde, så det kanske hjälpte lite.
 
Åh på så vis! De låter dyrare än vanligt bolån då. Får man fråga vad du fick för deal? :)
 
Hej!

Vet inte om den här tråden är speciellt aktiv längre men tänkte rjag provar. Hur har det gått för er alla som har försökt fått banker att räkna med hyresintäkter i bolånekalkyl?

Jag sitter i samma situation och undrar om ni fick igenom det och sådant fall vilken bank?
Så tar tacksamt emot tips :D

Vh,
Linda
 
L linda85 skrev:
Hej!

Vet inte om den här tråden är speciellt aktiv längre men tänkte rjag provar. Hur har det gått för er alla som har försökt fått banker att räkna med hyresintäkter i bolånekalkyl?

Jag sitter i samma situation och undrar om ni fick igenom det och sådant fall vilken bank?
Så tar tacksamt emot tips :D

Vh,
Linda

Jag fick Nej från LF, SBAB, Danskebank...ska ringa handelsbanken och Nordea på måndag. Hur har det gått för dig Linda?
 
  • Gilla
Gabsson
  • Laddar…
E evediva skrev:
Jag fick Nej från LF, SBAB, Danskebank...ska ringa handelsbanken och Nordea på måndag. Hur har det gått för dig Linda?
Hur gick det?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.