F
shomakie skrev:
Det är ett plastnät med nåt gummiöverdrag. Klämmer mellan 2 stolpar. Tex en 45*45 som stolpe sen nätet och sen skruvar jag en 45*21 ytterpanelbräda.

Har du nån länk till ett bra inköpsställe? Jag tror mer på ett galvat stålstaket men skulle vilja ha nåt att under sommartid trä på som ett insyns- och vindskydd. Var inne på markistyg men detta verkar bättre.
 
fsn skrev:
Har du nån länk till ett bra inköpsställe? Jag tror mer på ett galvat stålstaket men skulle vilja ha nåt att under sommartid trä på som ett insyns- och vindskydd. Var inne på markistyg men detta verkar bättre.
Www.kariba.se
 
Träaltan med sittmöbler och bubbelbad, glasräcke, utsikt över en bro och ett landskap med vatten och himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
är väl snart 5 år sedan detta blev färdigt och det ser precis likadant ut idag förutom att trät blivit lite gråare.glasskivorna är 1250x900x9 och jag har fräst 10x10mm i stolparna och stoppat ner glasen med en klick silikon i botten. Funkar perfa
 
  • Gilla
Karl_Pedal
  • Laddar…
Tack för uppdateringen! Ser ut som att du skulle kunna ha en del vindpåverkan där uppe också. Har du fäst in stolparna från sidan eller uppifrån?
 
stolparna sitter skruvade i bärlinan, sitter som berget.Jodå ,det är blåsigt här.
 
Hur långt ned på bärlinan går stolparna och vad är se satta med för sorts skruv? Mycket frågor nu :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.