Svar: 1
Denna skulle vara perfekt till vår blivande uteplats så att sambon kan slappa lite och kolla in hennes odlingar i trädgården.
 
Svar: 1
Bygger nytt hus. Mitt första någonsin. Om två veckor står det klart. Men nu är pengarna slut och jag har inte en enda utemöbel att ställa ut i den varma öländska solen. En luftpumpad, tjusig sits hade ju varit perfekt. Snälla!
 
Svar:1
Denna skulle vara perfekt på sommarstugan framför bastun som kommer att byggas i vår och varför inte ta med den när man far ut med båten, hur coolt vore de när man sitter ute på en klipphäll en var sommarkväll?
 
Svar 1
Sitta i soffa fylld med luft
Liksom sväva fritt, det vore tufft!
I min soffa som jag själv blåst upp
skulle jag sitta stolt som en tupp!
Hela familjen får nog förresten plats
om vi bara tar i och tar lite sats... ☺
 
Svar: 1. England, Danmark, Tyskland, Holland och Sverige

Motivering: En uppblåsbar soffa skulle vara perfekt både på uteplatsen och på sommarens husbilssemester.
 
Svar: alternativ 1.

Tänk att sitta i en mjuk härlig soffa utan att få träsmak i baken och se ut över dom böljande majsfälten vid Kalmarsund. Kan inte vara bättre än så.
 
Svar: 1. England, Danmark, Tyskland, Holland ochSverige

Min förra blåste bort så nu behöver jag en ny
 
Alt 1. Den vore grymt att få ha en uppblåsbar soffa på uteplatsen eller i trädgården i vårt nya hus vi köpt. Passar bra att vila upp sig i efter tex gräsklippningen!
 
Svar:1
När sambon ska riva huset på vårt nya ställe vore det skönt för honom att ha någonstans bekvämt att sitta och vila upp sig och där även jag och barnen kan sitta och beundra hur duktig han är under arbetets gång.
 
Svar 1.
Jag skulle ha en och mysa i men även testa att ha den i vattnet och vara coolast på badplatsen.
 
1: England, Danmark Tyskland, Holland och Sverige är de länder
Som Outwell bland annat denna innovativa Superior Lake soffa sänder!

Tänk en fin sommarkväll få sitta ute och ha det så gott.
Luta sig tillbaka, höra vågornas brus och surret av mygg och knott.
Oavsett hur långt eller vart vi ska
Kan man alltid denna soffa med sig ha.
Om det är i husvagnen på fisketurer i fjället.
Eller på gården, vid självaste bostället!
Denna sommar vill man i värmen kunna slappa
I alla fall hinna hänga bort sin vinterkappa!
 
svar: 1

Jag och uppblåsbara sittmöbler är egentligen inte kompatibla, då jag hade en pilatesboll som stol på jobbet pga ryggen, det fungerade toppen tills jag glömde bort att lägga ifrån mig skruvmejslarna i byxorna. Det hela slutade med en lätt förvånad mig på golvet efter en dov smäll. Jag är dock villig att göra nya försök med en soffa dock utan skruvmejslar i fickorna.
 
Svar: 1

Den där ser ut att vara skön att ligga och dåsa i efter utfört trädgårdsarbete! Har ett nytt trädäck som behöver möbleras.
 
Svar: 1.

Skulle passa perfekt på våran altan. Har bara stolar och tänk vad skönt att kunna ha en soffa att glida ner i. Även kanon att kunna ta med sig i husbilen och njuta på semestern.
Ska även i år glasa in balkongen och då får den ju ett kanon ställe att vara på året om. Med en nyfödd i familjen blir det ett skönt ställe för sambon att sitta och vila sig i.
 
Svar 1.
Barnen (och jag..) skulle älska att ha något att krypa upp i i uterummet!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.